Gå til innhold

et spm og to om izi combi setet........

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp montert det, og selve setet, utenom basen liksom, er veldig løs. når vi ser under, ser godt når man tar setet opp i "høyeste" hvilestilling, en mutter der, som er litt løs.. skal den være sånn mon tro, eller skal den skrues helt fast sikkert? at noe på vårt sete er litt feil kanksje..?

og selen, som man fester i den bøyletingen, der hvor ungen har beina(bakovervendt) skal den være sånn rett i veien for den ene foten liksom? det står jo sånn på bildene, men den ser så malplassert ut.. hehe..

tror vi tar turen innom der vi kjøpte setet i morgen og spør de, spes om den mutteren.. tenkte bare kanksje at noen her hadde et glupt svar eller noe, så vi slapp turen..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Kjøpte selv det sete i dag, men dama i butikken monterte det for meg.

Men føler at det sitter bra fast hele setet...

Du får nok ta turen til butikken

Lykke til

Skrevet

ja, selve basen på en måte sitter bom fats, og er ikke til å rikke på omtrent.. men så er liksom setet litt løst når man rikker på det.. nei huff, dette må vi sjekke opp.. kan umulig være sånn det skal være..?

Skrevet

Usikker på det du sier om skruen - tror jeg ville sjekka med butikken før jeg tok det i bruk.

Ang selen så er det riktig at den skal være "i veien" for foten på en måte - jeg måtte spørre selv :o) Men du kan jo justere avstanden til seteryggen litt hvis du har plass i bilen, sånn at selen ikke blir fullt så plagsom.

Skrevet

forstod ikke helt hva du mente med å justere avstanden til seteryggen?

Skrevet

Når du har det bakovervendt så er det en "jekk" nede ved den bøylen som skal stå mot bilens seterygg altså der minien har beina. Da kan du jekke den litt "bort" fra bilens seterygg sånn at mini får større plass til beina... Lettere å vise enn å forklare, hehe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...