Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 hva skal jeg bruke, er 6mnd å skal få smake for første gang
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg ville brukt vann og ammet litt før jeg gav første smaksprøven :-)
trudiz Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 vis du har mm er det best vist det står på pakken at du kan blande med mm. vet at det står at en skal blande med vann på de pakkene som er for 6mnd fra nestle....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå