Gå til innhold

Ugla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eier du ingen sosiale antenner?

Tror _aldri_ jeg har vært borti noen som skryter seg selv mer opp i skyene... Hver eneste dag, hvert eneste innlegge er om hvor flink du er og hvor perfekt du er.

Spyr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker vi samme dib?

Synes jeg har sett mange frustrerte innlegg fra den kanten...

Ja det er fælt å være stolt av seg selv du. =)

Skrevet

Enig med deg, Ugla er udregelig

Skrevet

Det er ikke måte på hvor tålmodig hun er, hvor god smak hun har, hvor snill og flink hun er etc etc etc...

Skrevet

Det ligger jo i nicket hennes hva hun er også; UGLE.... he he

Skrevet

Hun burde blitt utestengt herfra. Makan til kjerring skal du lete lenge etter!!!

Skrevet

Mamma 25, da. Ikke bli så sur på alle som ikke er enige med deg.

Det er mange av oss:-) Mye unødvendig frustrasjon!:-)

Skrevet

OG det er mange som er uenige med deg.... med ett slikt nick får du ikke mye sympati eller blir likt!

Skrevet

Hvorfor i all verden skal jeg ønske sympati? Er det en grunn til at jeg trenger det? Og du, venner har jeg i det virkelige livet.

Skrevet

Hä???

Er det noen som tar seg selv lite höytidelig her inne så er det vel Ugla???

Skrevet

Hæ? Er det noe jeg ikke er så er det perfekt i hvertfall ;) Og hva med å bruke nick når dritt skal slenges..alltid moro når flere NN stemmer i...kansje det står et nick bak alle NN innlegga?? ;)

*knis*

Skrevet

Hihi.... Det var det jeg tenkte med en gang, Ugla. Artig at NN svarer seg selv i håp om at vi skal tro det er mange som mener det samme. Fatter forresten ikke hvordan hun kan si sånt om deg, du som kanskje har aller mest selvironi her inne. ;-)

Skrevet

Hrmf.....selironi er en god ting ja..men i de sene timer i går var det lite av den en stund..da HYLTE strekkmerkene mot meg i speilet en stund.. Men i dag er atter en dag...grå og jævlig....har 3 unger som er grinete...eldstemann fordi kompisen er borte på ferie, snuppa på snart 2 år fordi hun har 5 barnesydom er og dårlig..og minsta fordi hun kke får bruke puppen som smukk ( de to minste sover akkurat nå så jeg får en liten pause)..om en halvtimes tid er vel sirena i gang her igjen.., Lenge leve den "perfekte" sier jeg... Piska husmorskinn er vel heller rette betegnelsen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...