Gå til innhold

Inspirert ! Hva er det verste ditt barn har hatt i munnen / spist ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn (da 11 mnd) knasket på noe, og da jeg bøyde meg ned for å se så jeg en vinge og noen bein stikke ut.. *grøss*

Han gapet opp og der hadde han en NATTSVERMER som han hadde plukket fra vinduet eller noe .. Gaaaaaahhhhh !!! Jeg hadde store problemer med å ikke spy.. fyyyy søren! var tydelig ikke godt, for han kastet opp etterpå ! Takk og lov.. dessuten kom det ut forholdsvis helt !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veit du hva? det har jenta mi også spist sånn halvveis...men guuud så utrolig kvalm jeg ble.. nå for tiden går det mest i sand, stein, pinner osv : )

Skrevet

Æsj, min sønn har aldri hatt noe ekkelt i munnen, ikke som jeg vet om ihvertfall hehe

Skrevet

Kaffedyr og edderkopper..pluss snegler..hehe

Skrevet

Katte tørrmat. Synes det lukter ekkelt fra før, enda verre å se det i vesla sin munn.. :o(

Skrevet

hihi.. det ekleste jeg har sett snuppa hadde i HÅNDA (heldigvis!!) var en skaumann/flått .. æsssj.. *blir kvalm av tanken* men ellers har det vært litt av hvert.. pinner,sølevann osv ;)

Skrevet

Bæsj, ja.

Inspirert av innlegget mitt...............?!?!?!

Skrevet

glai2små .. Jepp !! hehehe...

Skrevet

Sin egen bæsj... sånn kan det gå på varme sommerdager....:/

Skrevet

Ikke sant.. kom plutselig til å tenke på at det kanskje ikke var så ille med en nattsvermer så lenge bæsjen får bli i bleien !! hehe :)

Skrevet

Kattens tørrmat.

Men det er kanskje ikke sååå ekkelt. :)

Skrevet

Hehe, det var det ekleste han hadde smakt på frem til den bleieløse dagen han smakte på glunten sin...*spy*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...