stratosen_er mamma_ Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 har vært så deppa nå rundt "termin" skulle fått en baby nå i juli men mista i jan. mista og i mai... lurer på når humøret mitt kommer til å bedre seg... om det går bra neste gang jeg blir gravid og når det kommer til å skje... føler selv jeg blir gravid i september (med en jente)...vet ikke hvorfor... jeg er født 13.04.83 han er født 13.09.79 takk dere som svarer:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 2. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2007 dytter denne litt jeg... PLIZ!!!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #3 Skrevet 5. august 2007 Vanskelig denne..... ser spire innen 2 måneder.. eller i februar..... ser også jente... ei jente med sterk personlighet.. Arcus Arcanum
stratosen_er mamma_ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 hmmmm...innen to mnd eller i feb...det var da litt merkelig...jaja.. noen andre????? er kommet hjem fra ferie...lagt på meg noen ekstra kilo og er ganske sikker på at jeg ikke er gravid...så litt deppa...noen andre som kan se litt???
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2007 dytter alt jeg klarer!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 30. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2007 hmm..er det vanskelig å spå meg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå