Gå til innhold

slapp nok jubelen for tidlig løs hmmmmmm.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde svak positiv QR TEST.........er 3 dager over ikm.......testet med strimel fra billige tester og der kjem en svak svak strek,men jeg ser den så vidt.....ikke med morgen urin.tok to til en time etterpå og den var negativ,hadde jo tisset for 1 time siden...ikke vet jeg.....

har aldri vert forsinket med mensen.......... blir ikke klok...

er så frustrert......hmmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøp en digiat test så slipper du å tyde testen. Da får du klart svar:-)

Skrevet

Du bør ta en ny test med morgenurin, det er da konsentrasjonen er størst.

Den testen du tok etter en time ville jeg ikke stolt på, urinen bør være i blære fire timer i allefall....

Så det er nok håp for deg enda tror jeg!:)

Lykke til!:)

Skrevet

Her er det håp masser av håp. Hvis du i utgangspunktet hadde en svak strek og så tok en test en time senere er det klart at den testen ikke slår ut! Vent 2 dager å ta en cb digital med morgen urin. Lykke til. PS. streken må være farget, men det regner jeg med at den var?

Skrevet

Da kommer jeg og er litt neg igjen.. Huff :o(

Jeg ser at folk her anbefaler digitale tester.. Jeg ville ikke tatt de..

Jeg hadde en SA i mai, og da jeg tok tester da, fikk jeg hele tiden svake streker.. Leste noe he rom at det kunnevære et dårlig tegn, men "trodde" ikke på det.. KJøpte en dig, den sa selvfølgelig "gravid", for jeg var jo det..

Men, det endte altså i en SA i uke 6.. Sist jeg var gravid (me dlilel snupp som er 2 nå), så fikk jeg først en svak, men denble sterkere for hver dag.. Så hvis jeg var deg, ville jeg fortsatt med strek-testene.. Vent til i morgen tidlig, og ta en ny da..

ta alltid om morgene, tror det er best..

Lykke til!

Jeg håper jeg også kan teste litt igjen snart..

Skrevet

Jeg forstår hvor du kommer fra Blomst. Du mener at med en strektest kan man følge hCG utviklingen i kroppen å se at det går riktig vei. Sterkere og sterkere x eller II. Så vil man lettere se hvis noe har gått galt, fordi utviklingen av streken vil stoppe eller reversere. Og når man ser alle innleggene på diverse fora ser det ut til at du har rett når det gjelder at desto mer hCG dess sterkere strek. Men når dette er sagt er www.pernille.info ikke helt enig i dette. (Eller jeg har missforstått, noe som absolutt er mulig) Siden til pernille mener at tester har individuelle forskjeller og derfor gir forskjellige styrke på utslaget.

Så trist at du hadde SA. Håper også at du snart får teste igjen Blomst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...