Meg og bøllegutta!! Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Nå som det er sol og fint vær ute er det mange unger som leker i gata til langt på kveld. Her en kveld var det ikke stille før kl 23. De leker ikke stille heller akkurat............ hyling, roping og brøling. Fint at det har det morro, men begge guttene mine har soveroms vindu ut mot denne gata og alt høres godt inn...........Spesielt hvis vindu er åpent noe det ofte er ............ Lillebror våknet akkurat noe han veldig sjeldent gjør på kvelden................ Hvor lenge syns dere det er greit med bråk i gata?? Jeg syns på en måte de får være ute å leke så lenge de vil, men de kan leke litt roligere etter kl 20 f.eks....... Det er jo ikke nødvendig å løpe frem og tilbake i gata og brøle?? Som regel så våkner jo ikke gutta, men hvis det blir et problem så kommer dette tilå irritere meg innmari tror jeg hehe;) Hvis ungene våre våkner kl 6 en morgen så tar jeg de jo ikke ut og leker " hvem kan hyle styggest" ............Det hadde tatt seg ut ; ))
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Har akkurat samme problemet her :-( Stor gjeng av skrikunger som hyler hele kvelden. Er så møkklei av de at jeg snart eksploderer! Syns absolutt de burde roe seg etter 20 - 21, men foreldrene driter vel i det. er vel bare glad de slipper å ha de innendørs. Grr!! Godt å få det ut...
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Jeg synes også at det er irriterende men jeg tror alikevel at vi bare må godta det så lenge man bor i ett boligfelt:-)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Ja, man må nok det. Syns likevel det er unødvendig med skrik og skrål til kl 23... Jeg legger meg jo selv ofte før den tid.
BlueDome Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Samme her oxo - men her er det ungdommene som er verst. Ligger en gammel grusbane (fotballbane) på baksiden av blokka vår - mot soverommene ! Der spinner de dekk og freser opp grus med de råner-bilene sine, og hyler og ler .. Fader ass! I helga ble det ikke stille før rundt kl 02.00 !!!!!!!!!!
Lille Filur Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Er barna så lenge oppe? synes det er litt lenge jeg, men det spørs vel hvor gamle de er=) Slike ballbaner er ikke lov å bruke etter kl 21 feks og jeg synes det egentlig er en grei tid også. Hadde blitt forbanna om de hadde vekka ungen min i alle fall!!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2007 Ungene i gata hos oss er fra 5-12 år. Sjeldent de er oppe til 23, men det hender en gang i blandt i helger og ferier............ De er jo så store at foreldrene kan snakke til de og forklare at de må være litt stille.... Er jo flere små barn enn mine i husene rundt som skal sove også............. Det er vel det eneste positive med det dårlige været i sommer, nemlig at det har vært lite unger i gata på kveldstid hehe : ) Aldri så galt at det ikke er godt for noe!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå