Gå til innhold

tror dere på at folk kan "gå igjen"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren min tok livet sitt for kort tid siden og ei venninne av han påstår at han henger igjen i en "boble" og kommer seg ikke over på andre siden før han har kommet med et siste budskap eller noe sånt....

Synes det er litt ekkelt og vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, så trist at du mistet faren din =(

Jeg tror ikke at noen kan gå igjen, men det fins jo de som tror det... Hvorfor påstår hun det da?

Skrevet

Jeg tror ikke på gjengangere.

Men hvis det skulle finnes:

Faren din er faren din og vil deg garantert ikke noe vondt.

Ikke sikkert han har et budskap selv om han tok livet sitt.

Hvis du synes det er ekkelt det venninna di sier, så fortell henne det, og si at du ikke vil høre om det.

Kondolerer med faren din!

Skrevet

Hun var sammen med han et års tid... Har ikke sagt noe om det til meg, men til søsteren min. Hun er litt sånn hva skal jeg si... glad i overnaturlige ting og sånn...

Skrevet

takk. Det er ikke venninna mi, men ei venninne av faren min.. Hun har sendt noen sånne meld til søsteren min og møtt henne et par ganger...

Skrevet

Joda det tror jeg på, trodde ikke på sånt før pappa døde, men etter det har jeg så og si fått bevist at det er et liv på den andre siden.. Snakket med en klarsynt som kunne fortelle oss ting som kun papa kunne ha visst, hun hadde INGEN informasjon om oss annet enn at vi hadde mistet pappa..

Skrevet

hmm... men hvordan kan man vite om den "klarsynte" virkelig er det eller bare finner ting opp...? Det er jo så mange som påstår at de er synske, men har vanskelig for å tro at de er ærlige alle sammen...

Skrevet

Så trist å høre om pappan din.

Ja jeg tror at mennesker kan gå igjen etter døden. Helt klart. Men det finnes nok også mennesker som ønsker å oppleve det så sterkt, at de mener de "opplever det".

Hvis du ikke ønsker å gjøre noe med det, så er det opp til deg. Ikke la noen tvinge deg:)

Skrevet

Fordi denne damen hadde som sagt INGEN informasjon om oss, ikke navn, ikke alder, ikke hvor vi bodde, INGEN ting.. Men hun kunne fortelle oss om ting som kun var mellom mamma og pappa som ingen andre viste om + hun fortalte oss at pappa ville vi skulle bade hunden hehe, vi hadde snakket om at vi MÅTTE gjøre det men hadde ikke hatt tid og ork etter begravelsen. Han fortalte oss at det var noe galt med ledningen til internett kontakten vår (vi slet med å få internett til å funke) når reperatøren kom så viste det seg at en av ledningene var ødelagte. Hun snakket om at vi hadde vært på hadeland og kjøpt krystallglass, at vi måtte kose oss på reisene vi skulle på (mamma skulle til praha og jeg til køben) og hun fortalte masse mer også som jeg ikke har lyst til å legge ut om her :)

I tillegg så (dette er skikkelig creepy) har flere, meg inkludert kjent lukten av parfymen hans inne på soverommet til mamma og pappa, det kommer og går liksom. Lukter ikke bare parfymen hans, men hele pappa liksom, og mamma har pusset opp hele rommet så det er ikke noe som henger igjen.. Var også en periode hvor noen brettet dyna rundt Natalie når jeg hadde hengt den på sengekanten, men ingen av oss i huset hadde gjort det..

Skrevet

Du må være forsiktig så du ikke blir lurt for masse penger.

Jeg tror som sagt ikke på gjengangere, men hvis de finnes, så tror jeg ikke alle som kaller seg synske har rent mel i posen. Det er vel heller ikke sikkert at det er meninga at vi skal ha kontakt med "den andre sida" - men la de døde være døde.

Du har sikkert masse gode minner om pappaen din, om hvem han var, og det han har lært deg. Han har vært med å forme deg som person. Slik har du han ennå med deg, hver dag.

Skrevet

Ja, ingen tvil om at det er ånder som går igjen, som ikke har kommet seg videre. Jeg aner jo ikke om det er tilfelle med faren din, men det er dessverre ofte de som dør i en ulykke eller lignende som blir "stuck", de blir på en måte traumatisert.

Hvis du virkelig vil finne ut om han går igjen, kan jeg fortelle deg hvordan du gjør det, men du kan ikke være av den lettskremte typen. Hvis du vil vite, bare si ifra.

Kondolerer for øvrig med tapet av faren din. Må være veldig leit å miste ham, og særlig på den måten.

Skrevet

Hun er ikke int i penger virker det som... hmm... kan jo være at hun er litt koko, men moren min har pratet med henne flere ganger og syntes hun virket veldig oppegående...

Skrevet

Jeg er ikke lettskremt nei... ikke når sambo er her i alle fall:-) villig til å prøve alt jeg:-)

Ja det er vel bestandig leit å miste noen og når det er selvmord er det så utrolig mange ubesvarte spm... Vi vet endel, men får aldri vite alt... Skjønner?

Skrevet

Det må vel være litt godt også? Å vite at han passer på dere...

Hun klarsynte dere pratet med virker jo veldig ålreit...

Skrevet

Ja jeg tror på det. Har selv følt meget sterkt nærvær av min mor. Hun døde da jeg var lita jente

Skrevet

Ja det var veldig deilig :) men jeg strigråt da jeg leste hva hun skrev, hun tok alt på kornet liksom, absolutt ALT stemte. Hun forklarte også hvordan mannen hun snakket med var og så ut, hun beskrev pappa rett ut.

Skrevet

Er også interisert i høre hva Mikaelle7 har å fortelle

Skrevet

Ok. Har gjort dette mange ganger selv med flere som gjerne ville få bekreftet om den de var glad i fortsatt var her på jorden. Og er ikke få som har løpt skrikende ut, til tross for at jeg hadde advart dem ettertrykkelig ;)

Forbered favorittretten til faren din om natten, kl 1. Tenn et hvitt eller et brunt lys. Brune lys er spesielt bra for å få kontakt med de døde, men hvitt fungerer også. Be et Fadervår, og be faren din vise seg for dere. Sett dere ned og vent. Du vil se hvordan maten begynner å bevege seg, som om noen spiser av den.

Selv har jeg alltid fått full klaff, og anbefaler deg derfor på det sterkeste å ha samboeren din med deg ;) Ikke for de lettskremte, som sagt ;)

Skrevet

Oi det hørtes skummelt ut Mikaelle7.. Vet ikke om jeg hadde turd.

Men jeg tror på at man går igjen. Har sett og hørt flere "spøkelser"

Skrevet

Seriøst?? Hmm... det er jo bare fatter`n da, så jeg er egentlig ikke så redd... Men ville ikke gjort det alene i hvert fall nei he he...

Skrevet

Hvordan ser egenlig et spøkelse ut?? Føler meg sånn passe dum egentlig, men jeg tror at det er mer mellom himmer og jord enn hva mange tror...

Skrevet

Det er ikke alltid en ser de. Men en merker det godt for å si det sånn. Man bare vet det... vanskelig å forklare. Da jeg så mamma for mange år siden så vi bare en hvit skikkelse som beveget seg fra gangen å inn på badet. Så var hun borte. Både jeg, søsteren min og hunden så dette... Pappa satt litt slik at han ikke fikk sett det, men han merket det også....

Skrevet

Men du Linn M... Du skal være forsiktig med slike ting som Mikaelle forteller. Ikke for å sverte deg Mikaelle, men det kan være uforsvarlig/farlig å gjøre slikt når du ikke har helt greie på hva du holder på med...

Skrevet

Hvordan farlig??

Skrevet

Han er nok rundt deg for å ta farvel. Hvis du velger å tro det og tenker slikt kan det hende at det slipper tak. Hvis du merker noe og du blir redd må du ikke det. Tenn et lys og tenk på han og "snakk" med han. Kanskje han vil få fred.

Jeg er ikke gal he he men slike ting opptar meg og har erfart det.

Det er ikke noe å være redd for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...