Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Vi bruker kondom som prevensjon, skal prøve å få barn om ikke altfor lenge.Vi har ikke slurvet med prev.. Jeg sluttet med pillen og fikk etter 4 uker mensen, og den har vært helt regelmessig i tre sykluser nå. Kom med 29 dagers mellomrom. Jeg ventet derfor mensen 24.juli. Den har enda ikke kommet, og vi leser snart 1.august. Jeg er plaget med mye stikkinger i underlivet og rundt spesielt høyre eggstokk, ellers mensenmurringer i ryggen, kramper i underlivet. Har tatt sikkert 11 graviditetstester, alle klart negative. Tok senest en (clearblue, ikke digital) i dag tidlig, 7 dager etter forventet mens. Hcg i blodet var også bare på 1 (som skal betyr negativ) Nå er jeg selvsagt bekymret for at noe kan være galt, slik at det barnet vi planlegger å lage om noen mnd ikke blir så lett likevel. Har lest om folk som plutselig mister mensen i flere år. Dette skremmer jo vannet av meg. Har aldri skippet mensen før (utenom hoppet over ved hjelp av p-piller). Noen andre som har opplevd at mensen uteble, men kom i rytme igjen raskt? Har bestilt time hos lege i morgen, men gynekolog var ikke ledig før september. Noen som kan berolige en bekymret stakkar? **
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Det er helt vanlig å bli forsinka innimellom, det kan skyldes utenforliggende omstendigheter. Symptomene dine er PMS, som betyr at mensen er like om hjørnet! Håper den kommer snart, så slipper du å bekymre deg! - vet hvordan det er!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 1. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2007 Så rett så rett! Den kom mens jeg satt på legekontoret og ventet. Hehe. Fikk vite at stoffskifteprøvene var noe lave, det kan jo forstyrre hormonene også. Så skal sjekke dem om noen uker igjen. Så det deilig (psykisk sett iallefall) å få mensen har det vel aldri vært noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå