Bebisslykke Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Opplever plutselig hjertebank. Er i ca uke 6-8 et sted.er dette normalt eller?noen andre som opplever det samme?
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 hvis du har litt lavt blod trykk kan det være årsaken, da må blodpumpa pumpe litt ekstra av og til for å få blodet rundt. Så spis litt lakris, og husk å drikk nok vann. Har hatt det igjennom hele svangerskapet, men fant årsaken faktisk for noen uker siden...... er i uke 31 nå.
Tussa og Sofie Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Det er helt normalt og mange har det, det behøver ikke være lavt blodtrykk. Men det er nå blodvolumet ditt begynner og øke og hjerte får mer å jobbe med og det oppleves derfor i form at ekstraslag eller at hjerte "hopper over" et slag. Jeg er snart 26 uker og hadde dette i begynnelsen og har fått det igjen nå de siste ukene. Ikke farlig ihvertfall, bare ubehagelig.
line_n & sara Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 hadde også mye hjertebank og høy hvilepuls i begynnelsen! helt normalt!
Mamma til snart 4 Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 hei. jeg er i uke 30 oh har kjempe bra BT, men hvilepulsen min er på 100. har mye hjertebank, men har masse vann i kroppen, alt er mye tyngre, så høy puls får jeg bare ha;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå