Gå til innhold

Hørt dette guttenavnet før ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

TEX ??!!

Ei venninne fra Sverige skal kanskje kalle gutten sin det.. er visst flere i Sverige som heter det nå.. Sånn poppis-navn! Vet ikke helt hva jeg synes.. får liksom ikke helt smaken på det.. Rex.. Sex.. hmm.. i sverige heter det jo Kex (kjekse) å.. ;) hehe.. Jaja.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjokolade med kjekse.. !! heheh .. !! glemte å skrive hele setningen der gitt.. ;)

Skrevet

Mellomnavnet blir Mex.....Tex Mex.....hi,hi ....morsomme meg:):):)

Skrevet

ikke hørt det nei... likte det ikke helt, men har hørt verre...

Skrevet

hehe.. tex mex.. det MÅ jeg bare si til henne :) hæhæhæ.. så bra !

Skrevet

Aldri hørt før og det var IKKE pent!

Skrevet

Hehe..Jeg synes faktisk det var litt tøft jeg da:-) Men det er jeg tydeligvis alene om!!

Skrevet

aldri hørt, men synes ikke det var så ille jeg...

Skrevet

tante sin lille søte hund heter det da....men....

Skrevet

sikkert en vanesak.. jeg har liksom ikke fått helt smaken enda ;) En gutt som skal hete Tex må kle navnet sitt - det er sikkert å visst ! En liten tøff sak.. hehe ;)

Skrevet

Venninna mi har en onkel som heter det...han er rundt 60

Skrevet

Jeg å syntes det var litt töfft. ;o))

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Dubbelnamn med bindestreck räknas som ett namn. I sökningen ingår personer som var folkbokförda i Sverige den 31 december 2006.

[ Sökord: tex | Kön: Man ]

Det finns 54 män som har förnamnet Tex. Av dessa har 26 namnet Tex som tilltalsnamn/förstanamn.

Jeg liker det ikke,- minner meg om Texas.

Skrevet

minner meg om texas,texmex..

men men..alle har jo forskjellig smak..

Skrevet

Kanskje det er litt mer fremmed for oss i Norge. Jeg husker da jeg ringte min mor (i Sverige) og fortalte at vi skulle döpe vår datter for Iselin. Hun trudde vi skulle döpe henne Insulin, hehehe. Veldig fremmed navn i Sverige, men nå synes hun det er Nydelig ;o))

Skrevet

Tex Willer. En barndoms tegneseriehelt for vår foreldregenerasjon. Ikke spesielt bra tegneserie, ikke spesielt pent navn.

Skrevet

nei det har jeg aldri hørt om, er det virkelig noen som heter det? var ikke så særlig pent navn da

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

En jeg kjenner heter det.. han er fra Færøyene&trindad&tobago

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...