Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 fikk vite forrige uke at livmorhalsen min var helt flat, fikk bare beskjed at jeg skulle gå hjem å vente på at fødselen skulle starte.. men her ser det ikke ut t å skje noe me d fysta, så kan jeg reise t kristiansand dyrepark nå? d ligge 3 timer kjøring unna.. hadde vært kjekt for datteren min å fått seg en liten ferie før babyen komme å hun begynner i barnehagen igjen..
Gjest Ut på tur Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg hadde nok ikke reist. Dersom fødselen starter der nede er 3 timer i bil hjem laaaangt tenker jeg.... Men jeg har ikke født før heller da
gravid me nr 8 :-) Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 visst du er så moden å vannet skulle gå så kan d jo være en risk å ta visst du må kjøre 3 timer etterpå ii tilfelle d kommer til å gå fort:) lykke til
Blue Lady Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Viss du føler deg i form til å reise så hadde jeg reist. Det er lite sannsynlig at ungen kommer på de 3 timene det tar å kjøre hjem, og de har sikkert sykehus i Kr.Sand også om det mot formodning skulle gå veldig fort!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Jeg tenker at begynner fødselen din i Kristiansand, har de jo sykehus der også. Ville kanskje pakket med de nødvendige tingene i bilen, sånn i tilfelle det skjer noe.
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2007 fødte på 3timer å 20min forrige gang så d kan jo gå like fort denne gangen, men d kan jo å gå tregere for all del.. men som sagt så har di jo sykehus der å viss fødselen skulle starte.. tror jeg skal ringe føden å høre ka di mene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå