Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Hvordan er det med systeryster? Har ho kommet hjem enda? Offamejen, håper alt er bra med henne ihvertfall.
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Heei:o) Joda, hun er myye bedre! Jeg ble bare så skrekkslagen når jeg hørte hun kastet opp blod og at hun måtte ligge på sykehus. Hun er helt fin igjen, bare litt slapp. Hun kommer hjem i morgen, og det gleder jeg meg masse til... Alt bra med Haldenjenta da:o)?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Åh, så bra:):) Blir jo bekymret, hihi. Hørtes alvorlig ut ja.. Jauda gauda, her er alt bra;) Vet du hva *hviske tiske* Jeg var på ul i dag, så et liiiiite hjerte på 7 uker som banket, hihi :D:D Alt bra med dere!? Fytti)/"&"%%¤" for en møkkasommer vi har hatt! For første gang i mitt liv skulle jeg ønske jeg bodde i Bodø! :-O
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 HVA???!!! Er du gravid??????????????????????? Det har ikke jeg fått med meg!!! GRATULERER så myyye:o)))))!! Er formen bra da?? Så gøy!! Jada, alt bra her.. Faktisk vært på stranden idag.. Hi hi, funnet et sted hvor det ofte er sool når det er overskyet hjemme! Helt sprøtt!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Hihi, tænk ju:D Jeg har ikke nevnt det så mye her nei, så ikke så rart;) Men jeg hadde litt blødninger for et par uker siden, så jeg har vært veldig i tvil om det virkelig var "liv" der inne. Men jeg fikk endelig sjekket det i dag, en stooor lettelse. Så nå får vi håpe resten av tiden går knirkefritt;) Er i form , litt småuggen til tider, og kanskje litt hissig(?) Hihi. Stranden!:-O My gooood, noen som har det!! Stakkars lille her, har ikke bada en eneste gang i sommer, har skikkelig dårlig samvittighet jeg:|
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Grattis, Haldenjenta =)) (Jada, jeg spionerer på andres tråder - skyt meg) He he..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2007 Tusen takk,Spetakkelet! Bare til å snike, regner med det er flere med deg, hihihihi:D
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Så utrolig koselig!!!! Ble ordentlig glad, fikk lykkefølelse når jeg leste det:o))) Jeg blødde også med Theodor, men det ga seg utover.. Så¨flott at alt så bra ut.. Og når hjertet slår er jo alt bra!!:-)))) Håpe du får en fin graviditet da.. Og håpe det fortsatt blir trygt å kjøre til Halden i ny og ne, hahaha;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå