Fraggelhysa! Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Drømmejobben! Å, jeg er så glad nå! Har søkt og søkt og endelig så var det min tur å få si dette! Hipp hipp hurra!!!!
Sentralstøvsugeren Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Gratulerer - for en herlig følelse:):) Hva slags jobb har du fått???
meg & to små vampyrer Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Åååååå, så heldig! Gratulerer så mye! Hva slags jobb? Hvor lenge har du søkt og hva er ditt hemmelig triks (utenom å være smart og grei) for å få jobb?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå