Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 er vel sikkert en annen side for sånne spm, men det er jo her inne det er mest svar å få..=) vi har akkurat lagt "storesøster" i ny køyeseng. juniorsenga var ikke noe problem for det var det en liten kant som stakk opp over madrassen, men det er det ikke på denne. ungen holder seg oppi senga, men det gjør ikke dyna.. så i dag har jeg vært over alt på møbelbutikker for å finne en sånn sengehest, men det er visst ikke så veldig vanlig å bruke sånne lenger, så ingen har det inne (måtte nesten tegne og fortelle på et par av butikkene jeg var på...). noen som veit om en plass de har sånt?
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Mener de skal ha på IKEA. Vært der?
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30099293
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 nop, har ikke vært der nei! bor 3,5 time unna, men det er jo alltid noen som skal dit da=)
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Kjeder som feks Living, bohus og skeidar vet jeg ikke om selger, men de burde de siden de selger senger. Lykke til med å få tak i en!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå