En lykkelig mamma :) Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Trenger en tvillingvogn der det er plass til en 1.5 åring og en nyfødt. Håper noen av dere der ute kan gi meg noen tips og råd:)
tre små... Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 har teutonia s4 eller hva den heter.. veldig fornøyd med den;)
♡Lena♡Leon♡Ludvik♡ Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 eg falt for First Wheels City Twin..... www.firstwheels.nl men eg finne ikkje ut om an e i salg i norge:(
En lykkelig mamma :) Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2007 kan jeg spørre om hva du betalte for den teutonia s4 vognen???
Sjefsmegga Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Jeg betalte 7500, da med mykbag, handlenett og fotpose...veldig fornøyd med vognen....men den er stor,...så det må man tenke på hvis man skal ha den i bil.... Vi har Berlingo....går kjempe greit bak i vår bil.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 GT Safari.... ) har den selv til min 21mnd jente og 7ukers lille gutt.. kjempe fornøyd! liten, lett, tar liten plass og er kjempe god å trille!! )) har en billig Carena softbag til lille poden...
tre små... Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 kjøpte den i sverige.. der kosta den 5700 svenske så ble billigere i norske da! men det var uten bag.
Ejlis Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Lilla`83 *snuppa & snuppen* Har du andre vogner også? Når ikke jenta er med? Så på GT safari idag nemlig. Hva veier den?
tre små... Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 kan si at jeg kjøpte teutonia pga alle andre jeg hadde tittet i hadde mye dårligere plass til barna.. jeg skulle og bruke den på vinteren med 2 poser i.. hadde jeg ikke fått plass til i andre vogner jeg har sett på den har tross god plass til barna samme ytre mål som de fleste tvillingvogner..
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 hmmm... nå husker ikke jeg helt hvor mye den veier da, men den er ikke sånn veldig tung! ) når det bare er jeg og poden bruker jeg Simo Kombi vogna jeg kjøpte da jeg skulle ha jentungen... ) har også kjøpt ett ståbrett til den vogna, men den pysa av jentunge jeg har tør jo ikke stå på den!!!!! hehe.... ;o)
Dailis Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 Brio dobbel wave. Jeg har hatt to utgaver av den nå, og jeg er bare så sinnsykt fornøyd. Den er stødig, vipper ikke (det er ikke så vanlig med dem) og det er som en kombivogn bare i tvilling. Stor plass, messa smarte løsninger. Og for min del, god mtp ryggen! Jeg anbefaler den varmt! Og de selger den 2000 kr billigere i sverige;P
En lykkelig mamma :) Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 31. juli 2007 Har sett litt på den GT safari, virket helt grei den... Og den er ikke så dyr heller.. For jeg hadde ikke tenkt å bruke så mye penger på tvillingvognen for har en quinny og en maclaren som vi kommer til å bruke når jeg og samboeren min er ute å går samtidig. Men må nesten ha en tvillingvogn som vi kan bruke når bare den ene av oss skal ut å gå
Dailis Skrevet 31. juli 2007 #14 Skrevet 31. juli 2007 Jeg kjøpte brioen i sverige og betalte under 4000. Jeg prøvde GT safarien for jeg vurderte den sterkt, og den tippet lett. Ikke alltid slike små troll sitter stille i vognen...... Derfor jeg ikke kjøpte den, men brioen. Men den er veldig stilig da, men så liker jeg å gå både i bye og skog, så da trengte jeg en vogn som virkelig kan brukes;)
En lykkelig mamma :) Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 31. juli 2007 Vet du om det er noen steder på nette jeg kan se bilder avv den brio vognen??? Kan faktisk se for meg at den GT safarien har lett for å tippe, men får gå rundt å se litt.. Er enda lenge igjen!!!
SnupsaTupsa Skrevet 31. juli 2007 #16 Skrevet 31. juli 2007 hei Dailis! Men jeg fikk høre at den double wave er så trang...?! Vurderte den sterkt da jeg trengte søskenvogn, men fikk beskjed om at det ikke var plass til en på 1,5 + nyfødt... Jeg har en Herqules twin raptor som jeg er veldig fornøyd med, men som jeg dessverre må selge. Den har smidigheten til 3hjulinger, men stabiliteten til 4-hjuling (4hjul men de foran sitter tettere og er svingbare).
Dailis Skrevet 31. juli 2007 #17 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har en på 1 og en stor 3 åring i den jeg:) Så det er jo bare tull, faktsik er den av de romsligste, Skal finne link
Dailis Skrevet 31. juli 2007 #18 Skrevet 31. juli 2007 http://www.brio.no/BRIO_NET/Norge/?b=3 Så må du inn på vogner og så tvillingvogner...
Dailis Skrevet 31. juli 2007 #19 Skrevet 31. juli 2007 En annen ting som er veldig bra med dem, er at det er ikke knekket i håndtaket(?) når man skal få det høyere, det er teleskop. Mange vogner har knekt ved på kjenningen. Og man kan forandre kjørerettningen ved å dra dette håndtaket over. jeg er som sagt utrolig fornøyd, den er romslig, stødig og veldig lett å trille. Du kjenner jo at det er kvalitet, og man merker stor forskjell på å trille på en mot to unger. Særlig når de blir litt eldre.
En lykkelig mamma :) Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 31. juli 2007 Nå har jeg vært inne å sett på den brio vognen. Virket bra den.. Men tror jeg får ta meg noen turer å sjekke ut litt forskjellige, så finner jeg nok en til slutt:)
tre små... Skrevet 31. juli 2007 #21 Skrevet 31. juli 2007 jeg syns også den virket veldig trang.. ser på siden at innermål bredde er 51cm og det må jo være veldig lite? den teutonia-vogna jeg har er jo 66cm i bredde.. så det er jo 15 cm mer plass til barna!
OsloMor Skrevet 31. juli 2007 #22 Skrevet 31. juli 2007 Har hatt Brio til mine, helt ypperlig det. !.5 år mellom mine, var ikke trangt det, selv ikke med VOKSI-pose til lille-snuppa. Deiligst er det at du kommer inn alle dører og heisert, kan se på barna, snu håndtaket veldig enkelt. Det er greit å komme fram på vinterføre og GOD plass under vogna, anbefaler den virkelig!
mammmamia ** Skrevet 31. juli 2007 #23 Skrevet 31. juli 2007 Phil & Teds Sport! (ikke E3, der kan ikke søskensetet legges ned..!) Suveren vogn til en bra pris, kan brukes både som søskenvogn og singelvogn, kommer inn alle dører og tar minimalt plass i bilen :-) Sjekk ut www.barnevogna.no :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå