Anquor Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 har jo vore sånn små-lei ei lita stund no, og når eg blei ferdig med alle innkjøp og fekk vaska og lagt på plass alt, reidd opp vugga og korga og kokt og sterilisert flaske og smokk....pakka sjukehus bagen og føda har opna så blei eg virkeleg lei! går berre å ventar....hadde håpt eg orka meir av besøk og sånt, men merkar eg blir fort sliten...og det blir mykje dø-tid på sofaen..... og gud fader så lei eg er no! og så skuffa kvar morgen dei siste par dagane då det ikkje har skjedd noko..... går eg på overtid så kjem eg til å vere den suraste og trassigaste personen i ein mils omkrets! fleire som er på mitt nivå?
Sol + spire Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Hei Ja du er ikke alene. Jeg har det akkurat likens som deg. Er drittlei og gleder meg sånn til dette er overstått. Er også ferdig med alt på barnerom og sitter nesten og forventer at nå SKAL babyen komme. Jeg er ikke så veldig sosial av meg for tiden jeg heller. Blir fort sliten og lei jeg også. Vit at du er ikke alene om dette. Blir potte sur for ingenting. Og det er slitsomt å ha det slik også. Men vi får trøste oss med at det ikke er lenge igjen. Klem
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 jeg er der med deg og har vert der leeeenge...var 3mnd påvei når jeg fant ut jeg var gravid med min første, så føler jeg har gått leeeenge på overtid denne gangen siden det var planlagt og vi har visst det fra uke 3-4... vil bare gå i dvale til hun kommer, når sambo er på jobb og minsten i barnehage så gråter jeg nesten hele tiden...finner på dårlige unnskyldninger til venner så de ikke skal komme eller jeg skal slippe å gå ut...klarer ikke gå ut lenger...gud hvor jeg er sliten, vil bare holde jenta vår i armene...og ikke minst, ta meg en dusj (kommer ikke inn i dusjen lenger, hvor deprimerende er ikke det da) takk for en fin syte-tråd stinemor =)
Anquor Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2007 det er bra der er fleire.... må nesten le litt når du sei du ikkje kjem deg inn i dusjen, ikkje vondt meint altså! men det heile er vel litt tragi-komisk godt å høyre der er fleire som slit den siste tida, av og til så berre hopar det seg opp og renn over..... reiv sjølv ned det meste på dusj-hylla igår, og det var ikkje sjangs i havet at eg kunne klare å plukke det opp igjen.... strekkmerka på rompa formeirar seg og kryp nedover og framover låra....håpar berre dei held seg unna magen.... burde vel klare å halde ut ei lita stund til sidan eg har venta i 9 månedar så er vel dei siste dagane berre dråpar i havet, men dei siste dagane er så utruleg lange! fekk også vite at eg var gravid berre 3-4 veker på vei, det blir eit langt svangerskap då.... ligg og lurar på om der er nokre smarte kjerringråd eg kan prøve.....no er eg nesten desperat....
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 samme her...ar alt prøvd en del...lakserolje også, men da måtte jeg bare på do 2 timer etterpå, og merket ikke mer enn det. =( kansje jeg tok for lite eller for mye, vansklig å hvite hva som er rett for hver enkelt person. tar det ikke ille opp at du ler av at jeg ikke kommer inn i dusjen, er jo litt morsom egentlig, men føler meg litt skitten ja...nå er jo dusj-døren vell og merke ganske liten, men jeg veier nå det dobbelte av det jeg gjorde når jeg ble gravid så ligger nok litt der også, kan ikke bare skylde på døren,hehe
Anquor Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2007 hehe tenk kor godt det skal bli når lillegull er ute og du kan gå inn i dusjen igjen og bøye deg og plukke opp ting uten problem! eg hadde høyrt alle desse høygravid historiene om kor vanskeleg alt blei, men hadde ikkje forestilt meg at eg skulle ende opp som dei... har lagt på meg ein del kg no.... og det merkar eg! men vi går det fort av oss! det sei alle! vanskeleg å ta på lestar og sko....bukse også er vanskeleg å ha på, og av vi kjem nok berre til å le av det seinare, men no er det ganske frustrerande! har måtte begrensa meg til tre joggebukser og 4 toppar som eg får på meg.... til og med skona har blitt for små (pga. vatn i beina)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 vann som er problemet her også, har gått opp 50kg =( bytter mellom 2 av de store joggebuksene til sambo og noen gravid-singleter jeg har. sokker,genser og sko er bare å glemme, hehe, har sandaler som jeg kan ta på uten å bøye meg...og sambo må bytte undertøy for meg, hehe...snakk om bra trening til babyen kommer. (klarer kle av meg selv, men er så vanskelig å få beina inn i de små hullene i trusa når jeg ikke får bøyd meg,hehe) håper bare jeg føder før jeg ikke klarer vaske meg med vaskeklut lenger, hehe, huff. først var jeg glad for denne tråden så jeg fikk lette litt på 'jeg synes sunn på meg selv' følelsen...men dette ble en kjekk tråd...sitter å smiler =)
Amalie82 Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 På overtid nå, og jeg som håpa på at bebien skulle komme 3 uker før tida.... da kan du tenke deg.....Er og har vært i god form, men får jo ikke sove. Kommer jo ikke til å orke å ta meg av bebien når den kommer viss dette fortsetter, så den må komme nå!!
Anquor Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2007 ja var litt kjekt å nokon å syte med ein som forstår! sambo seier heiletida at eg må sjå humoren i det....."det er no snart over" for han synest det er morosamt å sjå meg kave med sokkane og skoa.... men har eit par crocs som eg brukar til det meste! trur ikkje heilt han skjønar kor vanskeleg det er med ein mage større enn størst.....det tærer på kroppen og ryggen, blir no døds sliten av ingenting.....og kjerringråda sei enn skal springe trapper i 15 min?? hahahahaha!!!! det klarar ikkje eg! og hoppe i 5 min? hohoho......trur ikkje dei som tenkte på det var gravid...... lurte på å prøve lakserolje i morgon...for er vel berre på apoteket ein får det? eg får sende sambo ned etter jobb i morgon.... håper det funkar, vist ikkje så får eg vel tømt meg.....
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Gått 12 dager over nå og er drittleiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii så slenger meg på sytegreia her, harr harr.................Orker ingenting og dritlei og rope på andre for å komme meg ut av sofaen bare, for ikke snakke om sokker og sko ja. Har ei tulle på 2,5 i tillegg så dagene blir tunge ja. Lykke til videre alle sammen. Til fredag blir jeg hvertfall satt igang;)
Anquor Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. juli 2007 uff stakkars deg! kan ikkje forestille meg kor lei eg må vere om eg skal gå så lenge på overtid! hald ut! ungen kan ikkje bli der inne for altid ut må den enten den vil eller ikkje lykke til håpar ho kjem i natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå