Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Har termin om 12 uker og nesten ikke kjøpt inn noe til babyn enda.. Det jeg har kjøpt er : Vogn Endel klær Gulpekluter Helseteppe Vogge Hjelp meg og skriv opp en liste, da jeg er førstegangs fødene !
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Du trenger ikke så mye. Bleier, sengetøy, kluter og litt klær. Og bilsete da.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Sånn puppeinnlegg til å ha med på føden! Bilsete er jo kjekt å ha når en skal hjem fra sykehuset. Ellers er det jo ikke noe stress med resten. Er noenganger bedre å vente til man ser behovet. Du er vel noen dager på sykehuset også, så om det er noe du bare må ha kan du jo sende noen andre på shopping for deg =)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Ja bilsete må vi ha...har sett på ett som vi bare kan feste på vogna..=)=) Har bestillt Teutonia spirit S3 ... Mamma har kjøpt vogndyne så da mangler jeg bare sengesett...
Odine! Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Har dere: - stellebord/sted å stelle og bade - dyne med dynetrekk - lammeskinn, korthåret (ikke nødvendig, men kjekt) - nok håndklær - tynne kluter - sprinkelseng (greit å få i hus før ungen kommer selv om dere har vogge) - ammeinnlegg til bh, både ull og papir Det du finner ut du trenger men ikke har kjøpt inn, sender du faderen ut for å kjøpe.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Det vi mangler er stellekommode..ullpose..tror den hette uldemarpose eller noe slikt jeg..! Kluter.. seng skulle broren min kjøpe ( luna grindseng) ammeinnlegg, amme-bh.. osv
imsdal med julesmak Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Det jeg kommer på er: Stelleplass (stellekommode/matte) Ammebher Tisselaken så gulpet ikke trekker inn i madrassen Dyne til vogga Brystpumpe kan være greit å ha en manuell i bakhånd Flasker Smokk Så kommer det jo ann på hvor langt frem du vil tenke. Vi hadde sånt som vippestol, babybjørn og sprinkelseng også klart når han ble født )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå