UnePune äntligen hemma! Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Lille på 2,5 år skal begynne i barnehagen i morgen =) Han gleder seg veldig, og jeg trur det kommer til å gå kjempebra! Men....jeg har ikke begynt å finne fram hva han skal ha med enda da...! Hva pakker dere med til første dagen i barnehagen??
BlueDome Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jepp, her e første dag i morgen Lillegutt ble nettopp 1år, så vi er meeeget spente !! Har ikke peiling på hva vi skal ha med, men siden det bare er tilvenning med meg tilstede noen timer i morgen så tar jeg vel med klær til å ha ute og bleieskift.. så får jeg prate med de ansatte, føler meg så grønn på dette !!
imsdal med julesmak Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Ja, jeg skal ha min første dag i barnehagen i morgen, som ped. leder da riktignok. Lillegutt skal ikke begynne før 16. aug. I infoen vi har fått fra lillegutts barnehage står det at man skal ha med regntøy, skiftetøy, støvler og tøfler når man kommer. I tillegg skal vi ha med bleier, våtservietter og kosebamsen som han skal ha når han skal sove der. ) Eventuelt matpakke hvis de ikke har måltid i deres barnehage. Men første dagen er man der jo ikke så mange timene så man trenger nok ikke så veldig mye i grunnen. Kan være greit å ha tøy til å gå ut i f.eks.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Vi har også barnehagestart for lillebror i dag. Han er 16 mnd. Han har vært der mange ganger når vi leverer og henter storebror, og vil gjerne leke da, så jeg regner med at det går bra. Du trenger ikke ta med så mye til første dag, for da er man ikke der så lenge. Da kan du jo høre med de ansatte hva de mener du skal ha der. Men er jo greit å ta med bleier, noen ekstra skift med klær og evt regntøy/gummistøvler og innesko/sandaler.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Er det meninga vi skal ha med hele bleiepakker tro? Skulle tro de hadde litt begrensa plass...jeje, får spørre i mårra =P Ordner seg nok =)
olebrum30_05&09&13 Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 her er det oxo barnehage start igjen imorgen.. dette har jeg pakka å ordnet til jenta mi på 2.5 år... nyvaska regnklær nyvaska dress (tynn) støvler joggesko jakke skifteklær fleecedress til å ha under dressen hvis det blir litt kaldt ja det er vel det jeg har med i første omgang. dressen byttes ut nærmere vinteren med en litt varmere dress men den ligger klar
olebrum30_05&09&13 Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 glemte selvfølgelig ny bleiepakke å coop sine våtservietter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå