Lille Filur Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Hørte noen sa det en gang, mener jeg å huske...hehe..
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Sikkert ikke mer enn mye annet...? =) Har aldri hørt det.
~~DoraDora~~ Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Har bare hørt at det er veldig gunstig jeg... hjelper på å stabilisere blodsukkeret :-)
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Kanel er noe av det beste du kan ete. Hjelper til å stabilisere blodsukkeret og hjelper immunforsvaret. LIVET er kreftfremkallende! Ikke bekymre deg!
Milletrille Skrevet 1. august 2007 #6 Skrevet 1. august 2007 Trodde det var motsatt jeg. Kanel er jo kjent for å være bakterieregulerende for magen i hvert fall.....
Gjest Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 Gjelder fem-om-dagen-regelen for antall kg kanel også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå