grand danois Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 nå har jeg vert hos legen,å testen var positiv den=) åååå så deili!!! tenk...jeg har et lite arn i magen:D å jeg som tenkte d kom til å ta lang tid. å så tok d bare 3 måner:) jeg er så gla:D!!!!!!!!! gratulerer til alle dere som har testet positiv!! (slik jeg har lest er d mange denne månen:) ) å masse lykk til til dere som fekk tr:)
miracles Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 gratulerer så masse!!!! ser deg inne på 1 tri da;o) klem:o)
*Bea* & bitteliten Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Gratulerer og lykke til med svangerskapet! Du er utrolig heldig
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Så koselig å høre=) Gratulerer så mye!!
løveprinsen <3 Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Gratulerer så innmari mye. Samboer tror vel på det han og nå?? Håper jeg kommer etter inn på 1. tri om noen uker. Lykke til med magen.
grand danois Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2007 takk alle sammen=) joda no trur han d... han måtte berre få d konstantert med lege,høre d fra noen andre liksom=) håper dere alle kommer snart=) messe babystøv til dere alle!! *****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
monic82 Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 gratulere så mye, jeg var og hos legen i dag og jeg fant og ut at jeg er gravid. gratis
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 1. august 2007 #12 Skrevet 1. august 2007 God morgen, Gratulerer din heldiggris ;o) Ønsker deg all lykke i fremtiden!! Klem fra Dolly
mamma*me*nr2*imagen Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Kor heldige du e Saltpute:) Gratulere så masse:)
grand danois Skrevet 2. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 2. august 2007 takk skal dere ha alle sammen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå