Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Hadde i grunnen tenkt å skaffe en Emmaljunga classic duo, men var i Sverige idag og så en kjempeflott Brio Duo-vogn. Lurte derfor på om noen har noen erfaringer med disse to vognene å dele med meg og om dere ville anbefale noen av dem? Er litt usikker på om det var en happy duo eller en vanlig duo jeg så på.
Prins og prinsesse Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Fikk litt angst da jeg så at noen av vognene fra Brio kan medføre klemfare... Ble emmaljunga edge duo her, og er foreløpig superfornøyd med kjøpet. Stor bag og mange tekniske finesser )
Birthen Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har hatt Brio til begge mine. Og har kjøpt Brio nå også. Lurte litt på å prøve Emmaljunga denne gangen, men hvorfor skal jeg det når jeg har vært så kjempefornøyd med de forrige??? Den jeg kjøpte til nummer to bruker venninnen min nå til sin nummer to. Altså: den er nå brukt til tre barn og er like fin og god! :-) Tror vel egentlig at de er veldig like, så kjøp den du liker best! :-) (Men noen av Brio sine vogner er bittelitt lettere enn Emmaljunga...)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Det jeg likte godt med Brio'en var at det var så mange fine farger, jeg er så glad i brunt og den brune var helt fantastisk. I tillegg virket den veldig lett og hadde veldig god fjæring. For ikke å snakke om at den er en del billigere enn Emmaljunga'en. Men sikkerhet er jo selvfølgelig viktigst, men regner jo med at Brio er temmelig seriøse. Hehe. Uff. Sånn i tvil. Har jo god tid, men den vogna var bare på tilbud nå og tenke å skynde meg slik at jeg fikk den fargen jeg ville.
Birthen Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Eneste negative jeg har sett om Brio er at de håndtakene som kan vendes kan svikte. MEN: trenger du egentlig det håndtaket? Skulle sola skinne inn i vogna, så er det ikke noe problem å trille vognen baklengs til du har kommet rundt hjørnet.. Har aldri savnet den muligheten og jeg har gått MYE tur med mine. Jeg liker også bedre teleskophåndtaket fremfor de som "knekkes" for å regulere høyden. Har aldri opplevd at de har gitt etter, men det har skjedd med vognene til flere venninner som har hatt sånn "knekke-håndtak". Så jeg sverger til Brio. Skulle tro jeg jobbet der, men gjør ikke det altså...
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Nei, det bestemte jeg meg for i butikken at jeg ikke trengte. Virket veldig greit med det håndtaket som var på den jeg så på. I tillegg var det jo veldig lett å snu bagen, hvis man skulle trenge det. Vanskelig det her. Hehe. Har ikke så mye greie på alle mulige finesser og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå