Lilly 79 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Bare lurer på noe. Hva er det som gjør at du alltid må lage sånn oppstuss her inne? Enten med å henge ut jenter her for det de skriver, eller for å henge ut mennesker du ikke har møtt. Skulle gjerne sendt deg en pm med det jeg lurer på, men det kan jeg ikke.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Greit å ha litt ulike typer her inne..? Ellers hadde det blitt veldig kjedelig ;-)
Lilly 79 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har da aldri sagt noe annet. Lurer på hvorfor hun opptrer som hun gjør.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 He he, det er jo et hjerte.. Eller..? Hadde egentlig tatt det vekk, men så var det der likevel. Hmm
Dronningen! Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Grunnen kan nok kanskje være kjedsomhet...... Eller at det har vært stille rundt hennes person her inne. Bare å overse:o)
Libido- Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Det jeg lurer på, er hvorfor hun ALDRI kan svare når noen kommer med spørsmål ang. oppførselen hennes.
Dronningen! Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Kan tenkes at hun er så inn i sin egen lille verden at hun bare slenger ut av seeg og ikke tenker på at hun driter i eget reir. Eller at hun trenger litt action i livet sitt? Hun er jo gravid og et lite hormontroll....:o/ Du er i godt selskap Libido, hun har vært etter meg med kjeftamentet sitt også. Du och jag!!! Tror nok vi bør lage en egen klubb alle vi som har fått passet påskrevet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå