Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Far klager på at barnet er vanskelig og legge, og oppfører seg rart de første dagene barnet er hos far, mens mor ikke opplever denne "vanskeligheten"... Er det endringene som gjør dette? Usikkerhet hos far? Usikkerhet hos mor? Noen som har opplevd lignende?
så var vi 4 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Sikkert rutinene som ikke samsvarer og at det dermed blir litt usikkerhet, også er ofte disse pappaene litt lettere å tvinne rundt fingern
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Det stemmer. Rutinene er ikke de samme, pga manglende samarbeid. Far og mor snakker ikke sammen, og det legger vel ikke grunnlag for noe bra rutiner heller, desverre. HI
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Straks 3 (Vil være anonym, da fars søster stadig er her) Hi
så var vi 4 Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Da kan det nok tenkes at det går bedre etterhvert når barnet blir litt eldre og forstår mer av de forskjellige rutinene som er hos mor og far. Men er alltid veldig synd når ungen blir offer for foreldrenes manglende samarbeid.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Veldig synd. Det som er mer synd er at far ikke ser dette, han tror det er en hevnaksjon på mor Beklageligvis... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå