Luans mamma Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Jeg lurer på om gutten min på snart 5 uker har noen økedager nå... Fryktelig slitsomt. Han skal ha mat nesten hver time, inkl. natta. Han har sovet veldig lite de siste to dagene også. Han er jo ikke akkurat den største syvsoveren til vanlig heller, men siden kl 9 idag til morgen sovnet han i bilen (en tur på ca. 10 min) og våknet når vi var fremme. Samme når vi kjørte hjem igjen. Nå sovnet han i mitt fang, mens han fikk mat og har sovet i 20 minutter. Håper han sover litt lengre, men han har en slitsom tendens til å våkne med en gang jeg legger han i fra meg... I natt var helt j.... Han sovnet i tolv-tida, våknet kl 1, mat, raping, bæsjing (oppover ryggen og nedover begge låra), mer mat, mye luft i magen og sovnet vel i 3-tida. Så våknet han kl 4 og kl halv 6 for mer mat... Vanligvis sover han ca. 2 timer av gangen på dagen, er veldig våken på kvelden og sovner mellom 20 og 22 og da sover han til ca. 1. Deretter er det mat kl 3 og kl 6. Og der våknet vi ja, etter en halvtime. Dvs at han i hele dag siden kl 9 har sovet i ca. 1 time. Jeg blir snart gal! Håper disse økedagene snart tar slutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå