Gå til innhold

Dere som ammer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det når deres har fått tenner? Er de fæle til å bite? Håper virkelig at han ikke gjør det ofte for fy så vondt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Junior har ikke fått tenner enda, men han biter nå, og det gjør vondt, så jeg gruer meg til han får tenner ja. Var kanskje ikke svar på spørsmålet ditt men:)

Skrevet

Jeg har faktisk aldri ammet en baby med tenner ;-) Og jeg ammet mine til de var 8,5 mnd og 11 mnd (de fikk første tannen når de var henholdsvis 9 mnd og en uke før ettårsdagen). Men venninner sier at det er veldig vondt når de biter, men at de gjorde det sjeldent.

Skrevet

Min første fikk tidlig tenner, så jeg fullammet enda når han hadde fått de første to. Han bet meg til blods noen ganger, og fy flate, det var vondt. Måltidet ble raskt avsluttet da, ja.

Men han lærte egentlig ganske fort at han ikke måtte bite. De gangene han bet som verst, hylte jeg jo til, og ettersom det da ble så masse blod, fikk han jo heller ikke mer mat det måltidet, så det var bare 2-3 ganger han bet så hardt, men småbiting gjorde han av og til, men da sa jeg alltid høyt "au", slik at han stokk litt, og da sluttet han med det etterhvert.

Men for å si det sånn, jeg håper ikke vesletulla får tenner på en stund enda;)

Skrevet

Gutten min har 7 tenner , og det går helt fint =) Han har biti noen få ganger og det gjør j**** vondt, men det er veldig sjeldent heldigvis !

Skrevet

Dette gruer jeg meg til også, hun gnager og biter en del nå. Virker som hun klør en del, hånda inni munnen å gnager litt på den også. Skal ikke forundre meg om det kommer tenner snart. Hun er 2 mnd.

Skrevet

Snuppa mi beit med gommene, men aldri med tennene (annet enn at hun en og annen gang har klappa tennene igjen i søvne når hun akkurat er ferdig)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...