Gå til innhold

Dere som har barn av samme kjønn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de like?? Utseendemessig og personlig?

He he, tenkte bare på det her istad, må være snodig å få en gutt til som er helt lik lillegutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forskjellig pappa, så 0 likhet her i gården!

Skrevet

To gutter - totalt ulike når det gjelder absolutt alt fra utseende til valg av bøker, lek, utvikling ........som å være førstegangsforelder med nr 2 - absolutt alt har vært annerledes. Merkelig greie:-)

Skrevet

Samme pappa på mine...

Skrevet

Har tre barn, der første og tredje er gutter. De er ganske like utseendemessig (men det er også mitt inntrykk at det ofte er slik i søskenflokker med tre barn, at nr en og tre ligner, mens nr to er noe helt for seg selv). Er litt rart, men likevel føles det ikke som om jeg har fått nr en på nytt, siden nr en er blitt så stor. Men jeg er veldig spent på å se hvordan det bli opp igjennom årene, om de kommer fortsatt til å ligne eller om minsten endrer seg og kanskje vil ligne på nr to?

Personligheten er også ganske lik. Det jeg lurer på, er hvis jeg hadde fått ei jente til nå, om hun hadde lignet nr to, eller blitt noe helt annet. Men det kommer jeg aldri til å få vite, for vi skal ikke ha flere nå....

Skrevet

Det kan jeg kanskje svare på om et par uker, maks. ;)

Men de har forskjellig far, så det spørs kanskje.

Selv om snuppa ikke likner på faren sin.

Skrevet

Ja, de er utrolig like av utseende! Bare vi som ikke synes de ser prikklike ut ;)

Men personligheten ser så langt ut til å være en del forskjellig... Minste er 8 mnd og største 2år, men den største er en skikkelig kruttønne! Hun blir nesten aldri lei seg, bare fly forbanna og det skal lite til. Den minste er en god del roligere... Mer sutrejente. Vet å si ifra for alt og ingenting hun og hehe men hun blir ikke like lett sint, og sutrer en del.

Foreløpig er også minste mørk, mens største er helt lys. Også har minsten mye mer hår!

Skrevet

Nå er mine ganske små (2,5 år og 6 mnd), men de er ganske ulike i utseende. Eller ansiktet er ganske likt, men eldstemann er lys og minstemann har brunt hår :-)

Begge er ganske forsiktige av seg (mitt inntrykk så langt)

Minstemann virker å være tidligere ute motorisk sett. Eldste var forsiktig av seg, men utrolig flink å snakke allerede fra 1-årsalder. Gleder meg til lillebror begynner å snakke... ;-)

Elsker å ha to gutter, og drømmer ikke om noen jente :-)

Skrevet

Som baby har de vært veldig like hverandre utseendemessig. Nå som lillebror har blitt 16 mnd ser man at de begynner å bli mer ulike, men ser fortsatt klart at de er søsken:-)

Når det gjelder personlighet er de ganske så forskjellige. Storebror har hele tiden vært en rolig kar. Ikke noe særlig til å klatre og herje når han var liten. Mens lillebror klatrer på det han finner og er generellt mye mer "futt" i. Han har også kraftigere temperament enn sin storebror.

Skrevet

Åhh, så artig å høre om!! :o))

Takk for svar.

Skrevet

Nei og nei, hehehe:o) Eller kunne gjerne ha fått en til, men orker ikke taaaanken på å gå gravid... Vente noen år til;-)

Skrevet

Ok ;-)

Neste graviditet kan jo bli helt anderledes. Mine var vidt forskjellige..

Skrevet

Jeg var et ånde for mitt nærvær, så redselen sitter dypt i, hihi!

Men, er temmelig sikker på at jeg får en gutt til da.. :o)

Skrevet

Ja, det var jeg også. Tror neppe det blir noen jente selv om jeg skulle få en til. Merkelig...

Skrevet

To jenter her. Forskjellig utseende, og forskjellig personlighet. Men veldig tett sammensveiset, og enige om det meste i grunn. Rart siden de er så forskjellige av natur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...