jubajuba2 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Under urin står det:L3+,A+......hva betyr dette?
♥pilutta♥ Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 L3+ betyr at du har positivt utslag på leukocytter. Hvis ikke det ble kommentert er det nok bare forurensing i urinprøven din som ga utslaget(altså noe rusk som kom med da du tisset). Dette er helt ufarlig i så fall. A+ vet jeg ikke. Kommenterte JM dette?
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 L3+ betyr at det er endel grums i urinen, kan være at du har en urinveisinfeksjon eller bare mye utflod... A+ er jeg ikke sikker på men tror det kan være protein/eggehvite (min jm skriver P+1 for protein, men vet det kan være forskjell fra person til person) har du noe tegn på uvi? sviing ved vannlating eller noe sånt?
veslamøy Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 mener a+ er proteiner ja, d står d to plasser på helsekortet mitt og begge de gangene var det spor av proteiner..
Synnøve_Solbakken Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 A står for albumin. Det er et protein. Er vel det de kaller for eggehvite i urinen. Dersom det bare står A+ er det mulig det er forurensing, en pluss er ikke mye. L 3+ er jo litt, kan være en liten urinveisinfeksjon på gang. Hvis det ikke ble kommentert, er det sikkert i orden.
SokkeLaila Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 A'en står for albumin.. Se forøvrig linken! http://www.barnemix.no/gravid/helsekort.php
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Oj, til meg var det L2+ på urin på mandag,men kom på etterpå at det kunne være litt rester igjen fra kosingen kvelden før, det er vel en mulighet det?. Har ikke hørt noe fra de,regner med at de har ringt hvis det var noe spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå