Gå til innhold

Mami87 og nydelige Natalie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du fortsatt fornøyd med stellevesken?

Har så lyst på en liknende (Den med fugler på), du aner ikke. ;)

Bør bare selge de to andre jeg har først..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D

Må man ha sånne hookz for å feste den på vognen?

Skrevet

Nei, den kan fint henges på vognen uten også, men ser penere ut med hookz.. Bestiller du fra filabel så får du med både det og to stropper :)

Skrevet

ok.. nå var jeg inne å leste her fordi jeg er så sinnsyyyykt nysgjerrig !! hehe.. å nå ble jeg enda mer nysgjerrig !! hvilken stelleveske da ?? vil ha ny når jeg skal ha nestmann .. en gang.. kanskje.. hehe :) kan jeg få se ???? :)

Skrevet

En petunia pickle bottom touring tote :) svart med rosa mønster :) ligger inne på filabel.dk under pusletasker.

Skrevet

Ååå..den var fin da !!!!! :) * håpe på jente neste gang, så jeg kan kjøpe !!*

Mami.. tror jeg brukte å se innom hjemmesiden din før, men så gikk det plutselig ikke mer ! syntes du skrev så fint til prinsessa di da hun lå i magen din! stemmer dette eller ?? tror det var deg..

Skrevet

Var nok mami20 det :) jeg er en annen en hehe

Ja jeg kan ikke få skrytt nok av den jeg altså trubbel :) det er en helt annen verden en den dritten jeg hadde først (babybjørn hardbox eller hva den heter)

Skrevet

Aaaah.. der ser man !! ;)

Thanx for the look ;)

Skrevet

Hehe, jeg har en sånn Baby Björn-sak jeg også, håper på at noen har lyst til å kjøpe den. :D

Kanskje ikke den beste reklamen det her, haha.

Skrevet

hehehe nei kanskje ikke ;) men, vær sin lyst! noen er sikkert kjempe fornøyde med den, likte den godt i begynnelsen jeg også, men nå er den bare blææh.. Hva tenkte du å ta for din?

Skrevet

Jeg likte min godt en gang jeg også, nå synes jeg den bare ser kjip ut.

Min er gammel da, så tenkte kanskje en 250 kroner.

Den ser i grunnen like fin ut, og jeg brukte den ikke så lenge.

Kanskje jeg heller må betale noen for å bli kvitt den. :P

(Det er det jeg satte i annonsen, tror jeg)

Har en Emmaljunga stelleveske vi fikk med til vognen også, aner ikke hva jeg kan ta for den. Eller om noen vil ha den...

Skrevet

Hmm, min ble kjøpt i 2006 og ble vel brukt i rundt 14 dager tenker jeg hehe :) kostet den ikke 999 ny da? tenkte å ta 400 for min jeg, mulig slenge på 100 kr å gi bort e trille sammen med den (som jeg hater hihi)

Skrevet

Tror de koster rundt tusenlappen nye, ja.

Haha, kanskje jeg skal slenge med noe mer jeg ikke vil ha jeg også.

:D

Skrevet

hehehe min kjære var så forbannet sist vi brukte den trillen at han sa han gladelig skulle betale for at noen tok den med seg.. Ser for meg annonsen allerede :) stelleveske selges relativt billig, det følger med, flaskebeholder, stellematte, dritt-trille og litt annet ubrukelig utstyr som jeg ikke hæler å se på lenger.

Skrevet

Hahaha, veldig bra. :D

Jeg hadde også en ubrukelig ekstratrille forrige gang, der knakk faktisk håndtaket på vei hjem fra barnehagen.

Kvalitet, ja.

Skrevet

hehe ja der sier du noe :) kvalitet er ordet som lyser i øynene mine hver gang jeg ser på carena krapylet!!! Bare for å ha sagt det så kommer jeg til å opplyse om at det er en trille fra helvete i annonsen hehe :) skal da ikke lure noen, men satser på at noen er så griske at de tar ting som er nærmest ubrukelig også bare de får det billig nok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...