Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 jeg er så i tvil.. hvilken skal man velge? Tenker meg en til under tusen lappen... og: vi har en bæresele fra før, men det virker som hun sitter så ubehagelig i den.. vil en mei tai fungere bedre? Noen med erfaring?
snartmammapåny Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har faktsik sydd min selv. Kjøpte stoff på jysk til 30kr for 5m og tørka støvet av symaskinen. Har ikke sydd noe på 10år, men det var mye enklere enn antatt og tok ikke lang tid heller. Fant oppskriften på tettinntil.com Ble utrolig god å bære i Babybjørnen er lagt på hylla iallefall;)
Blomman Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 enig - det er helt topp - og billig å sy egen mei tai - og det er ikke så vanskelig - Et par kvelder og du kan bære barnet godt for både deg og barnet
1 på 2 og 1 i magen Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har også sydd min mei tai selv, men det virker ikke som om pjokken min på 6 uker trives så godt i den. Lurer på om jeg bruker den riktig? Den er helt rektangulær og måler ca 45*45 cm. Plasserer gutten nedi med beina ut, men synes kanskje det virker som han sitter litt vondt med beina rett ut der. Hva tror dere? Hvilke mål har deres mei tai-er?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Snuppa mi likte best å sitte i froskestilling når hun var så liten- sov som en liten stein når vi var på tur
snartmammapåny Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Min MT er innsvinget i sidene da. Synest den passer bedre til mindre barn når den er innsvinget. Tror ikke det er meningen at små babyer skal sitte med beina ut i rektangulere . Ha babyen heller i froskestilling da.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Hvor små er små babyer? Når kan de begynne å sitte med beina ut?
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 HI; du får veldig mange herlige MTer til en veldig billig penge på Ebay! Har selv kjøpt en del der nå, blandt annet i silke, for rundt 20 dollar. Slik kursen er i dag så er det knappe 120 kroner!!!
snartmammapåny Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Har vel mye med str på MT og str på baby. Viktigeste er at babyen sitter bra;) At de får knerne utenfor meitaien pekende oppover over rumpa og med føttene hengende ned, om du forstår? Om babyen er for liten så havner knerne innenfor stoffet og vinkelen på føttene kan bli ugunstig. Babyen kan bli sittende i spagaten. (Er litt dårlig å forklare;) )
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. august 2007 så mange gode tips! Tenkte ikke engang å kikke på e-bay Tillab. Der var det jo mange fine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå