Gå til innhold

Kan vi lage en litt koselig tråd???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell gjerne hva det fineste noen har sagt til deg som mor og omsorgsperson.

Avstår selv fra å svare på dette,da jeg ikke gidder å få høre at jeg laget denne tråden for å skryte av meg selv,men synes det er viktig at en kanskje kan få lov til å si noe positiv om seg selv,så jeg håper noen vil si noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm.....er nå fortsatt en liten gutt inni magen min, da..men, at jeg er "pen" som gravid? hehe....(vet ikke helt om jeg er enig der selv, da...)

Skrevet

Du kan vel like gjerne svare på det som alle andre:)

Syns forøvrig alltid det er stas når ungene sier at de er glad i meg, at jeg er snill eller at jeg har laget en god kake:) Akkurat det med kake er ganske spesielt siden jeg ikke er noe særlig god på det:) En god kos er fantastisk!!

Skrevet

Gravide damer er som regel fine.Sier ikke at du ikke er fin ellers,vet jo ikke hvordan du ser ut,men en føler seg ofte stygg når en går gravid,men en har en utstråling,som gjør at en blir penere.MIn mor sier at hun kan se på meg med en gang når jeg er gravid,for jeg blir så utrolig pen.

Selvfølgelig er det koselig å høre at en lager gode kaker og er en snill og god mor og en spontan kos er jo skikkelig kos.

Skrevet

Synes det er så koselig når eldstejenta på 3,5 sier at jeg er "heilt perfekt snill mamma"... det kommer særlig når jeg har kjeftet og vært streng en ettermiddag, så jeg har mine mistanker om at hun prøver å smiske seg til litt godvær, hehe..

Når mellomsten på 1,5 kryper opp i fanget og sier mamma...det er så deilig. Vet at det betyr "glad i deg", på en måte! Og når minien ser på meg med det blikket som bare babyer har, der du er den mest fantastiske personen som fins, det er bare herlig!!! Og når mannen om kvelden sier "glad i deg, du er så utrolig flink mamma"...da veier det opp for alle sure kommentarer, kjefting om melkesøl på gulvet og ekle skittbleier! Godt å ha de øyeblikkene innimellom, her er det kaos mye av tiden ;-)

Skrevet

Så koselig med en slik tråd som dette da..

Det som har betydd mye for meg er det helsesøster som sa..

Var så lei meg for at eg ikkje klarte få Mari til å ta puppen.. Etter mangen mnd med pumping og bryst betennelser så måtte eg slutte.. Tok det tungt og ikkje kunne gi ho morsmelk på flaske og gå heilt over til erstatning.. Gråt og følte meg som en elendig mamma..

Tenk da sa ho at du er den perfekte mamma for Mari.. Alt kva ho kunne ønske seg.. Du har stått på og gitt ho masse melk og virkelig prøvd.. Du er en like god mamma sjølv om du gir erstatning..

Det syns eg var godt og høre i dagens ammepress samfunn..

Skrevet

Det hørtes ut som en veldig fin og riktig bemerkning, Tone!

Min største belønning må være da jeg fikk min lille 3 mnd gamle gutt til å le så han begynte å hikke. Jeg får tårer i øynene når han ler sånn "ordentlig"! Det er det største komplimentet han kan gi meg så langt.

Skrevet

det største komeplimanget fikk jeg faktisk på helsestasjonen..

Hun vanlige hadde var på ferie så jeg hadde ei ny ei..

Vi snakket om soving og jeg sa som sant var at tullemor sov fra halvsyv-syv på kvelden til mellom halv seks og åtte en gang på morgnene og dette hadde vi gjort i noen månder( var på 6 månders kontrollen).

Hun spurte meg om jeg hadde barn fra før he he DA var jeg høy da...

( nei, har bare et barn, foreløpig)

Skrevet

Mange koselige historier her.Er lov til å fortelle mer enn en og andre har jo også lov til å henge seg på.

Skrevet

Hs sa til meg da vi var på 4-mndskontroll med småtten at hun beundra meg for at jeg klarte meg så godt alene med han. ( Pappa`n jobber så og si døgnet rundt) Å være så ung å kunne håndtere en liten baby så bra som jeg gjorde.

Grein som bare det jeg da...:-)

Skrevet

Koselig å høre slikt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...