Gå til innhold

Min lille pelargonia.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sommeren vært god mot deg?

Savnet har vært stort og nå er jeg faktisk på nett.

Tjoho....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er du på nett akkuraat i dag, det burde jeg jo forstått, det er jo første varme soldag på en måned - du er rett og slett sola mi, uten at jeg dermed er Randi Hansen.

Joda, sommeren har vært ypperlig, selv om det ble med to svært kjappe bad... men skal ta det igjen nå når alle andre slukes av arbeidslivet og jeg avventer min borgerlønn. Tendenser til lianer og sumpmark mellom tærne etter en måned i gummi forsvant faktisk da jeg kom hjem, hehe.

Men hvordan var hobbylivet - var dere blant dem som satt på plattingen og drev utover Skagerak?

Skrevet

Jeg kan godt være sola di, men jeg tar ikke ansvaret for å henge den opp! Har lagt meg til noen ufyselige vaner med å sove lenge om morgenen....

Hobbyen lå der den skulle ligge i hele ferien, men nabodama med 4 barn måtte evakuere, hun kunne trengt vadere.... Ungene hennes måtte jeg bannlyse fra vår plass - de hadde jo gress mellom tærne og leire opp til armhulen!

Men ellers har ferien vært fin - Kabelsatan var en hit hos Flisa og tømmerrenna gjorde oss enda våtere..... men mannen krympet ikke. Ville det hjulpet å tatt litt Zalo i renna? Zalo tar jo bort fett!!!

Hiv o hoi.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...