supergyda Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Nå snakker vi med hverandre på to tråder. Fortsette her?
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Oh yes. Simplify, simplify, simplify. (Hvor er det fra, forresten?) Det er mitt nye motto. Skal bare lese siste på de andre først...
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Antakelig, eller fra interiørhomoene, eller fra Top Model eller noe tilsvarende tungvektig. Hva har du lært om deg sjøl i sommer? Jeg har lært følgende: 1. Jeg liker å brenne ting. Jo større og våtere ting jo bedre. 2. Jeg jukser aldri i kabal. 3. Jeg vil ikke ha msn. 4. Msn vil ikke ha meg. 5. Jeg kan ha pelargonia.
supergyda Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 La meg se. Jeg har lært noe om 1. Bilkjøring - Jeg elsker å kjøre bil, men hater de bilistene som ligger foran meg på veien. 2. Beherskelse - jeg klarte å la være å drepe min mor. 3. Geografi - jeg liker Østfold
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Se det, ja, selvinnsikt er strålende, og slikt et vidt felt du spenner over! Dersom noe skulle briste, tør jeg foreslå at du kjører over din mor i området Rakkestad? Som Meat Loaf så treffende og medrivende synger, two out of three ain't bad.
supergyda Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2007 Et jævla godt forslag. Men litt synd å forspøle Østfold. Jeg er imidlertid mindre begeistret for Oppland, så kanksje jeg skulle kjøre over henne oppi Gudbrandsdalen et sted?
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Finn et sted fullt av tyske bobilturister, da, så du ikke ødelegger for noen. Om du er villig til å tenke litt større rent geografisk sett, kan jeg også foreslå Ullern.
supergyda Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2007 Jeg ble sittende og spille kronespill. Klarer 27 gærninger. Klarer du mer? http://nostalgiapelit.servut.us/pajatso.html
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Hm, tenk at vi var happy med de der... jeg klarte tretten, det er omtrent tretten fler enn irl...
supergyda Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. juli 2007 Du som liker å brenne store ting - kanskje bobilbrenning er noe for deg? Du får tilfredsstilt dine noe syke lyster, og jeg blir en gladere bilist. To fluer i ett smekk.
supergyda Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 31. juli 2007 Sorry. Problemer med nettforbindelse. Nå begynner imidlertid csi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå