Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 tillab: Ser du har snakket en del om mei tai før her. Er det verdt å bruke penger på? Vi har en babybjørn bæresele, men jeg får liksom ikke noe dreis på det føler jeg!! MEi tai ser så mye bedre ut.. kan det stemme? I selen vi har virker det som hun sitter på ubehagelig...
snartmammapåny Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Måtte bare svare, selv om du spørr tillab;) Kan virkelig anbefale MT. Har selv og en bb og, men småen slapper ikke like mye av i den som han gjør i MT. Har faktisk ikke brukt bb etter jeg fikk MTen. Så det sier jo sitt igrun;) Småen sovner stort sett alltid når vi bærer han i MT. HAr faktisk ikke opplevd at han har sovnet ennda i bb. Så det er tydelig at han er mer komfortabel og avslappet i MT. Grunnen tror jeg er at han kommer rett inntil bærer i MT. Blir liskom knytt rett kropp mot kropp. noe som sikkert er varmt og trygt. I bb så kommer selen mellom barn og bærer og jeg føler iallefall at barnet henger litt ut fra kroppen og dingler i bb. hehe, dette var dagens "reklame" for MT;)
PopUp Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Signerer kaa82! Selvom jeg kun har hatt min en uke, har jeg brukt den mer enn jeg har brukt bb på 4 mnd ) Super å gå med!!
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 takk takk. godt med info. =) Hvor kjøpte dere mei tai`en deres da?
snartmammapåny Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Svarte egentlig på det i den andre tråden din, men har sydd den selv.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Så det nå Jeg er en stoooor kløne når det gleder å sy, så det må jeg nok droppe.. men skulle ønske jeg var like flink som deg! =) Hvor mye kostet det å få sendt den fra babyhawk PopUp? der var det jo mange fine.. Kan man bruke de så lenge man vil?
Mikaelle7 Skrevet 31. juli 2007 #13 Skrevet 31. juli 2007 Inne på tettinntil.com er det reklame for flere bra nettbutikker som selger MT
010307+180209 Skrevet 31. juli 2007 #14 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har kjøpt min på ebay. Hadde mange fine der, betalte kun 220 kr inkl frakt (dollaren er jo latterlig lav for tida). Har ikke fått den enda, så er selvfølgelig spent på kvaliteten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå