Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Nå begynner jeg seriøst å lure her.. for den siste timen har det helt plutselig dukket opp flere symtomer/tegn. *proppen har tydligvis gått igjen idag. *Jeg har gått med litt stikkninger i korsryggen en stund.. plutselig så smittet det over til magen.. men kommer bare litt nå og da. *mensmurring til de grader *helt plutselig,som lyn fra klar himmel fikk jeg superløs mage og måtte løøøøøpe på do. Irriterende å ikke få et halt klart tegn bare.. som at om vannet går... ingen tvil da liksom.. lei av at kroppen lurer meg.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 hehe...må le litt også,di er utrolig utspekulerte di små inni magen...di kan d å lure oss kommende mødre,har lest litt om deg så jeg skal krysse fingrene for deg omat d skal starta på deg snart:) lykke til
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 ja jeg blir så oppgitt.... har hatt flere runder hvor jeg har lurt på om noe er på gang... men idag har jeg endelig bare funnet ut at han får komme når han vil... jeg har ingen tro på noe som helst... og så helt plutselig kommer det masse tegn på en å samme gang.. grr... tigergutten inni magen liker å lure mamman sin tydligvis.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 ja sånn hadde jeg d sist gang å jeg holdt på å klikke for jeg havna inn med rier i uke 32 å va livredd for å føde da...jeg var så usikker på om noe var på gang for jeg hadde kynnere å mens murringer men,når di tok registrering så var d full rie aktivitet å di klarte heldigvis å stoppe d...men i uke 34 havna jeg inn igjen med vannavgang å da var d ingen vei tilbake gitt..d gikk kun 1 time fra riene starta til hun var ute..jeg fatta ingenting når di la henne på magen min,helt forvirra siden alt gkk så fort..hun var stor da..hun veide 2665 gram å var 46 cm!! nå venter jeg en liten i januar å gleder meg til jeg er på d stadiet du er på nå selv om d er slitsomt å gå å lure...klem til deg:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Gud for en opplevelse da..bra alt endte godt da. Jo det er slitsomt... forrige gang fikk jeg stikkninger i magen og reiste på føden for en sjekk... der lo jm av meg å sa det bare var fordøyelsesmerter.. men jeg kunne ligge der til morran så kunne legen sjekke meg uansett når jeg først var der..(hadde 45min å kjøre) vi la oss for å sove og ante ingenting... så snur jeg meg etter 1 times tid... shit der gikk vannet.. haha....da visste vi at det var garantert igang ihvertfall.. hehe..
gravid me nr 8 :-) Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 hehe ja da var d jo ingen vei tilbake....noen av di jordmødrene kunne jeg smellt til altså...di er så frekke av og til å tror mange ganger at di vet best å har rett men,jaggu meg tar di feil mange ganger å jeg nyter d:) haha
Mammapudding Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Hei:) Har også sånne småtegn på at ting skal skje, men det har jo vært sånn i snart en uke..slitsomt! Har allerede vært to ganger på føden for å bli sendt hjem med beskjed om at ting er på gang å det er bare å vente på sterkere rier..Det hadde vært så greit om vannet bare kunne gått, så slapp man å lure hele tiden..hmm, er det noe på gang nå da? Rampunger:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2007 Skikkelig rampeunger. Ryggen er verst synes jeg... kjennes ut som "epuderal smerte" liksom.. for de som har hatt det så vet dere hva jeg mener... konstant vondt i korsryggen.. slitsomt... men ikke noen rier..grr...
Mammapudding Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Har ikke født før så jeg vet jo heller ikke helt hva jeg bør kjenne når det virkeli er i gang, men regner egentlig med at det blir enda mer vondt enn det jeg har nå da:) I dag har det vært vondt i ryggen i små tak og skikkelig menssmerter og nedpress og litt ilinger nedover det ene låret, men jeg syns ikke det er nok vondt til at jeg tror det er noe på gang..men håper at det tar seg opp snart:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2007 krysser fingrene for deg også da:) jeg får bare se ann utover kvelden... passer dårlig med fødsel idag.... men kan jo ikke bestemme det...
Mammapudding Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Hehe, nei den lille bryr seg neppe om at det ikke passer i dag hvis den har bestemt seg for å komme ut;-)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 duracellgirl...er akkuratt slik jeg har hatt i hele dag + sterke kynnere...håper det er ett tegn på at det hender noe innen ett par døgn for nå er jeg sliten.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 31. juli 2007 jepp satse på det.. jeg har termin på torsdag.. så egentlig må han gjerne komme.. selv om det passer j***** dårlig denne uka.. hehe.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #14 Skrevet 31. juli 2007 vell, noen velger å komme når det minst passer...kansje gutten din er en av de ;-) ønker deg hvertfall mye kos og fred til han kommer....har lest at du har blitt lurt en del ganger nå og er sliten av det..lykke til, du er flink ;-)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 31. juli 2007 takker... nå kommer det noen kynnere som gjør ørlitt vondt også... mmmmmm nei nå får jeg kanskje underette faren som jobber overtid... hehe... og sette min søster på tanken at det er mulig hun må komme snart.. (hun skal være med på fødselen og bor 3 1/2 time unna... hehe)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #16 Skrevet 31. juli 2007 ja er greit å informere hvertfall, så de er litt på vakt når du er sikker =) håper det skjer for deg nå...du har termin før meg, så du får dra først... =) (*viser høflig vei*)
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 31. juli 2007 #17 Skrevet 31. juli 2007 Da sender vi deg en stor *fødeklem* Den sender deg på føden! Klem klem klem klem
2gutter&2jenter Skrevet 31. juli 2007 #18 Skrevet 31. juli 2007 Jeg var hos jordmor i dag, og hun var enig med meg om at det er tegn til noe rett rundt svingen her i gården, har til og med fødeansikt... hyppige, vonde, til tider regelmessige kynnere, økt utflod, nedpress, hevelser i ansiktet og ellers i kroppen.... jada. Jeg lever i håpet, men har ingen forventninger siden jeg har gått på overtid før. Har termin mandag.
Mammapudding Skrevet 31. juli 2007 #19 Skrevet 31. juli 2007 Hva er egentlig fødeansikt..legen min sa at jeg hadde sånn gravidansikt og var veldig spent på om jeg dukket opp til kontroll om 2 uker:) Men om det er det samme som fødeansikt vet jeg ikke.Men hvordan ser man ut da da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå