Oliver-født-i-26-uke Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Prøver å tenke på noe annet men er ikke helt lett...tør ikke teste meg redd for å bli skuffet igjen! Har noen testet seg som har ikm 4 august? Har dere noen symtomer?
Diamanten Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Har du noen symptomer da?? Skal ha mens om 2dager. Har ikke noen symptomer, men pleier å merke at mensen er på vei, men det gjør jeg ikke denne gangen. Lyst til å teste jeg også...
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Hvem får ikke symtomer av å gå å kjenne etter hele dagen....bil gal snart, men forsøker og vente til lørdag med å teste meg. Kansje jeg tester på morgen urin i morgen tidlig..har noen tester liggenede...er så redd for å bli skuffet da..
Diamanten Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Jeg skjønner deg godt, jeg har det også på samme måten..... Hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Jeg krysser fingrene for deg jeg;) Masse lykke til
Eva76 Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Har ikm 4 august, men tør nok ikke å teste før lørdagen... Burde gjort det i morgen (er pubkveld) men skal så tidlig på jobb at jeg ikke vet om jeg orker. (Må stå opp 04.45)
Miss Misantrop Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Har ikm den 4... blir såååå skuffet av negative tester at jeg har bestemt meg til å vente til fredag, det vil da være 33 dager som er det samme som den lengste syklusen jeg har hatt siste 6 mnd. Her er det masser av symptomer.. og det er det alltid uka før ikm, lol. Lykke til begge to.
3-prinser Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Har IKM 4.aug. Trodde jeg hadde fått mensen for jeg begynte å blø litt i går kveld. Blødde litt mer i morges, men det har gitt seg i løpet av dagen. Skjønner ingenting jeg. Siden jeg sluttet å blø tok jeg en test i kveld, men den var negativ. Vet ikke helt hva som skjer....................... får vel bare vente og se. Rart for jeg har ikke mensensmerter sånn som jeg pleier å ha. Har ingen symptomer, men det hadde jeg ikke så tidlig i de to foregående svangerskapene heller. Hadde jeg blødning rundt IKM da, men det var ikke som en vanlig mens.
kei80 Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 jeg har søndag!tok en idag,men den var negativ..Tar en på mandag med et lite håp Symtomer er lett kvalme,økt matlyst og enorme bryst med synlige blodårer.Krysser alt Lykke til!
Dizzie_mortil3 Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Hadde IKM 3.august, og klarte for første gang å vente til den dagen med å teste. (Hadde bare med meg 1 test på ferie...) Og den var positiv! Før IKM hadde jeg symptomer i form av hyppig vannlatning, frysetokter og lett kvalme med trampolinehopping og husking... Samt at den vanlige spottingen før mensen opphørte istedet for å bli noe mer...
Eva76 Skrevet 5. august 2007 #10 Skrevet 5. august 2007 Trengte ikke testing... tr kom på fredag kveld... Så var det på'n igjen
Nordlyspar♥ Skrevet 5. august 2007 #11 Skrevet 5. august 2007 Ikm 4 aug. testa en par dager før IKM, negativ.... gidder ikke teste mer... sist gang gikk jeg en uke over IKM, så kom tata.. grrrr... så det er like greit å ikke kaste bort penger på enda en test.. har jo noen liggende, og de får ligge til neste pp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå