Poteto Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 5 daga før termin kom hu kjempe fort var inne på føden med 2-3 cm åpning kl 01:00, fikk et hvilerom frem til halv 4, da var det rett inn på fødestova... alt gikk helt fint, prøvde litt lystgass, men spydde. så måtte klara fødselen uten noko.. mellom kl 6 og 7 var den verste tida, knall vondt!! men endeli i hal 8 tida, då begynnte press riene, å gu det var deiligt!! endeli noe eg kunne gjøre og! så etter en del pressing så gjekk hjertelyden hennas ned og 2 leger å 3 jm blei ringt på å måtte komme... hun hadde navnlestrengen rundt halsen, ene armen og kroppen.. så eg blei klyppet opp og Thalie kom med sugekopp kl 08:15... hærlige jenta
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Gratulerer så kjempe mye, sankket med søs di på msn.. fikk se bilde av hun.. nydelig var hun! Godt at det gikk bra. Kanksje fødeklemmen jeg sendte til deg fungerte.. du dro jo på føden rett etter...hehe. Stor klem, håper vi snx snart og jeg får se mere at lille Thalie! Lykke til videre og stor klem fra oss. Gratis
Gjest Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Gratulerer så masse med lille prinsese Thalie! Godt det gikk bra selv om det høres ut som det ble litt dramatikk på slutten! Ønsker dere lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå