Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 I selve beinet.. helt nederst i rumpa.. det føles ut som det er i beinet bak selve rumpehullet:-) Har jeg sittet for mye på rumpa? :-)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 heia, dette kan jo høres ut som bekkenet ditt!. jeg har bekkenløsning, og da sitter smerten i hele baken:)
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Sliter med det selv. Vondt i halebeinet, som det beinet bak der heter :-) Sliter med rygg og hofter i tillegg - bekkenløsning. Skal til fysio for første gang i morgen. Er spent på å høre hva han sier. Skikkelig vondt, ikke sant?!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Åh, neeeeeeei, da er det bekkenløsning jeg begynner å få også! Trodde ikke det kom så tidlig, er bare 17+5 Å nei Det gjør skikkelig vondt jo!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 jeg fikk bekkenløsning i uke 10:( det er skikkelig ille, men går til fysio 2 gnger i uken og det hjelper:) på meg sitter det og i baken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå