MoNaLiZa Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Hei! Jeg trenger noen gode forslag. :-) Vi er høstprøvere og gleder oss utrolig mye!! Jeg har tenkt litt på at når/hvis jeg blir gravid, hadde det vært morsomt og sagt det til min på en samboer på en spesiell/artig måte. En tips jeg har fått er at jeg kan skrive på baderomsspeilet: "Gratulerer kjære! Du skal bli pappa". Slik at han ser det når han kommer på badet på morgenen. Noen som har flere tips?
Høstspire 2011 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Komme på jobbens hans med en gave med body og positiv gravitest inni=)
Mini nr 2 i mars Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Går jo også an å bestille en t-skjorte til ham hvor det f.eks står "jeg skal bli pappa" eller lignende... Finnes jo også bøker som "pregnancy for dummies" (vet iallefall at det finnes en bok om unnfanfgelse/svangerskap/nyfødt som er skrevet som en pc-håndbok...) Tja, nei...Likte godt den med speilet jeg! For min egen del så regner jeg med sambo får med seg alt som skjer, så det spørs om jeg klarer å overraske ham.
MoNaLiZa Skrevet 1. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. august 2007 Morsomt forlag, sommerspire08! :-)
MoNaLiZa Skrevet 1. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. august 2007 Jeg er ikke særlig flink til å holde ting hemmelig for min kjære jeg heller... :-P Så hvis jeg skal gjøre det på denne måten, så må jeg ha det klart på forhånd slik at han får vite det samme dag eller dagen etter... :-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 jeg har kjøpt et slikt sjokoladekort som de har på blomsterforetninger der det står "verdens beste pappa" på som jeg tenkte pakke inn og gi:) meeen er ikke blitt gravid enda så får bare vente..sukk
tvkrus Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 er din samboer glai bil så er denne morsom fines i bildele butiker http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&productId=11627&langId=-1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå