Gå til innhold

Overraske den kommende pappaen... ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger noen gode forslag. :-)

Vi er høstprøvere og gleder oss utrolig mye!!

Jeg har tenkt litt på at når/hvis jeg blir gravid, hadde det vært morsomt og sagt det til min på en samboer på en spesiell/artig måte.

En tips jeg har fått er at jeg kan skrive på baderomsspeilet: "Gratulerer kjære! Du skal bli pappa". Slik at han ser det når han kommer på badet på morgenen.

Noen som har flere tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Komme på jobbens hans med en gave med body og positiv gravitest inni=)

Skrevet

Går jo også an å bestille en t-skjorte til ham hvor det f.eks står "jeg skal bli pappa" eller lignende... Finnes jo også bøker som "pregnancy for dummies" (vet iallefall at det finnes en bok om unnfanfgelse/svangerskap/nyfødt som er skrevet som en pc-håndbok...)

Tja, nei...Likte godt den med speilet jeg! For min egen del så regner jeg med sambo får med seg alt som skjer, så det spørs om jeg klarer å overraske ham.

Skrevet

Morsomt forlag, sommerspire08! :-)

Skrevet

Jeg er ikke særlig flink til å holde ting hemmelig for min kjære jeg heller... :-P

Så hvis jeg skal gjøre det på denne måten, så må jeg ha det klart på forhånd slik at han får vite det samme dag eller dagen etter... :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

jeg har kjøpt et slikt sjokoladekort som de har på blomsterforetninger der det står "verdens beste pappa" på som jeg tenkte pakke inn og gi:)

meeen er ikke blitt gravid enda så får bare vente..sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...