tictac_83 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Skulle visst melde meg inn her jeg! Men det er en ting jeg IKKE forstår: Første blødning siste menstruasjon var 29. juni På terminkalkulatoren til babyverden.no sier den at unfangelsen var rundt 13. juli (det kan stemme veldig bra), men at jeg er 4+4. Hvordan kan det gå ann, når det er knappe to og en halv uker siden "den" ble til liksom?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Hei, dette er forsdi de regner att svangeskapet begynner første dag i siste menstrasjon, altså regner man att du er gravid to uker (omtrent) før du er det nesten:), dette er fordi de fleste ikke vet når eggløsning fant sted:) velkommen og grattis forrsten:) (håper du ble klokere av dette)
Synnøve_Solbakken Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Man blir gravid sånn ca rundt uke to som hun over forklarte. Hvis du går inn på "uke for uke" på babyverden tror jeg du blir litt klokere
tictac_83 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 Ååh, så de to "jukseukene" er liksom en del av de 9 månedene man er gravid? Okei, da lærte jeg noe nytt i dag også Og, takk!
Synnøve_Solbakken Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Tja et sv.skap er 40+2 og det er over 9 mnd. Så egentlig er det nærmere 9 mnd fra barnet ble unnfanget og til termin Jeg er elendig på hvor mange mnd jeg er, hvis andre sier hvor mange mnd de selv er på vei, spør jeg alltid om uker...
Prøver igjen! Aprilspire Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 hehe.....tictac_83. Vi er ut i fra hva jeg forstår begge 83 modeller, er 4+4 på vei og har termin 6.april. moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå