Kakebakesøte Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Vi har mottatt kontantstøtte en stund nå, men fra augustmnd skal datteren vår begynne i barnehage. Hvordan melder jeg fra (uten å måtte ringe) til NAV om at vi ikke skal motta kontantstøtten? Tenkte gjøre det nå over nettet dersom det var mulig altså. NOen som vet?
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 du må nok ringe.. men det går som regel fort og greit
Kakebakesøte Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. juli 2007 Takk for svar Jeg sendte mail for en stund siden, men tar nok en telefon i morgen også.
venter_trollunge_nr2;) Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 jeg gjorde ingenting, det gikk automatisk da barnet ble registrert at han gikk i barnehagen. Og det skjedde med engang, men kan jo gå tregere med reg. i større kommuner og da kan det være lurt å si ifra kanskje så mann ikke blir skyldig......
J@h@ Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 NAV får oppdaterte lister hver mnd om barn som begynner i barnehage, men det er likevel lurt å si ifra slik at man ikke må tilbakebetale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå