Gå til innhold

Jaja.... ventetiden starter igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var el over på søndag og de evinnelig lange dagene frem til IKM startet igjen...*sukk*

Noen som henger på og har IKM rundt 12/8 sammen med meg=)??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Chick26.

Jeg hadde også EL på lørdag/søndag. Jeg har da IKM rundt samme dag som deg så jeg henger meg på. Disse dagene er fryktelig lange og all den symptom jakta. Eller hva er annerledes nå enn forrige gang? Det er til å bli sprø av.

Skrevet

Ja sant...

Håper bare dagene skal gå fort men uansett hva en gjør så går dagene seint, hmm... "er det vanlige magesmerter" "er jeg trettere nå" "er puppene ømme"

*sukk*

Det er 12 dager igjen til en får svar, neste søndag. Men jeg vet jo hva som kommer igjen så... Den helsikkes tanta!!!

Skrevet

Ventetiden er i gang ja. Tror nok ikke det kommer noen positiv overraskelse her i gården, desverre. Må bare smøre seg med tålmodighet og vente.

IKM ca 10.aug.

Skrevet

Hoho, me too! Har IKM rundt den 12/8. 1 pp for meg nå. Har en gutt som er 2 år og nå er jeg såååå gira på ny baby. Ikke bare baby, men gira på å være gravid også. Syntes det var fantastisk sist gang. Da har jeg altså glemt de 3-4 første mnd med kvalme og trøtthet. ;-)

Jeg venter i spenning sammen med deg!

Skrevet

Jeg hadde også el søndag/mandag, så det blir spennende framover, ja. Har heldigvis mye å fylle tida med, så jeg håper tida går fort, og at resultatet blir som vi ønsker om to uker!!

Vil ikke over i 7.pp etter MA!

Skrevet

Heisann dere...

Jeg krysser fingrene for oss alle... Har ikm 12/8 så håpe håpe, men regner med den berømte tanta kommer igjen=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...