Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Har alltid hatt reima til vinterdress, men variert høst og vår dressen. Lurer litt på reima sin,men tusen kr.....for mye syns jeg. Noen som kan anbefale en god til litt lavere pris?
Synnøve_Solbakken Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Vi har pleid å ha reflex sine til hjemmebruk og reima i bhg. Er fornøyd med Reflex jeg, men de er nok ikke like gode. Litt kaldere, men han blir ikke våt da. De koster ca 400,-
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Hei. Vi har hatt Reima hele tiden, men i år tenkte vi å prøve Troll sin. Bestilte på www.kidsfashion.no. Troll har fått mye skryt her inne, greit å prøve noe nytt Men den er jo ikke billigere enn Reima sin da. Reflex sin er ganske ok tror jeg. Den koster 399
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Hadde reflex sin en gang - men den er så kort i livet på modellen ( så vi måtte gi den opp. Men kvalitets messig var jeg kjempe fornöyd med den. NB den MÅ pröves for den er som sagt veldig kort i livet. Har Reima sin vår dress til dattern - den ble brukt en gang mlm vinter og sommer så tror neppe den blir brukt särlig mer nå til hösten. Bhg tar heller på ungene regnbukse om det er fuktig ut enn den dressen. (Dattern min er og 3 år)
imsdal med julesmak Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Jeg har kjøpt PolarnO Pyret til junior på 2 nå. Har ikke fått prøvd den mer enn en gang enda, men den virket veldig bra og skal være vindtett, vanntett og pustende ) Tror den koster 6-700 kr (kjøpte på salg så er ikke sikker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå