endaengang Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Datteren min blir 3 år i september, men viser absolutt ingen interesse for å gå på do!! Har trent noen dager nå...hun får gå i truser og så går vi jevnlig og setter oss på ringen. Men neida....har nå 4 små truser liggende i vann etter flere uhell... Jeg vet jo at man må vente til barnet selv er klar for å gå på toalettet, men jeg er litt utålmodig også. Har to bleieunger om dagen og er ganske klar for å kutte ned på bleieskiftarbeidet...:-) Hvor gamle var deres når de slutta med bleie?
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 mini fyller snart 3 år..han har ingen planer om å slutte enda..ingen interesse for doen. igneting jeg stresser med
bente69;) Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Snuppa her er 3 år og straks 2 mnd. Vi jobber med saken for å si det sånn. Selv sier hun ikke fra, jeg tar henne med på do 10 ganger pr dag. Stort sett ingen uhell, bleia er tørr. Så prøver vi å sette på truse, da går det sååååå galt flere ganger for dagen. Intill videre har hun bleia på, men tisser på do når jeg tar henne med. Håper det ikke tar så lang tid før hun skjønner at hun må si fra før hun tisser/bæsjer i trusa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå