Gå til innhold

noen som har tatt ks og...


Anbefalte innlegg

Skrevet

tok ks 3 juli... har ganske ondt på ene siden ... ikke over hele såret... også er det liksom over såret... hehe... den forklaringen var vrien ja... men men... blir glad for svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja du vil kjenne "såret" lenge etterpå noen rare følelser.. litt vondt går ikke ann å forklare, tenk at de har jo kuttet over mange lag..

de rare følelsene vil aldri forsvinnne helt.. nå er jenta mi 3 mndr kjenner noe rart enda. litt kløe kansje, av og til litt svie..

søsteren min tok keisersnitt for 18 år siden, og hun kjenner noe enda.. følelsene er borte akuratt der, og vil aldri komme tilbake..

hun har også født vanlig etterpå...

Skrevet

Jeg "kjenner" av og til såret fortsatt. Lillegutt er 6 1/2 måned nå. Er ikke vondt, men bare "kjenner" det.

Skrevet

tok ks for åtte år siden men husker ikke disse ondtene... men kjente ikke noe på arret i de åtte årene... følelsene der var vekke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...