gullet kom 03.07.07 Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 tok ks 3 juli... har ganske ondt på ene siden ... ikke over hele såret... også er det liksom over såret... hehe... den forklaringen var vrien ja... men men... blir glad for svar...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 ja du vil kjenne "såret" lenge etterpå noen rare følelser.. litt vondt går ikke ann å forklare, tenk at de har jo kuttet over mange lag.. de rare følelsene vil aldri forsvinnne helt.. nå er jenta mi 3 mndr kjenner noe rart enda. litt kløe kansje, av og til litt svie.. søsteren min tok keisersnitt for 18 år siden, og hun kjenner noe enda.. følelsene er borte akuratt der, og vil aldri komme tilbake.. hun har også født vanlig etterpå...
rødhette* Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Jeg "kjenner" av og til såret fortsatt. Lillegutt er 6 1/2 måned nå. Er ikke vondt, men bare "kjenner" det.
gullet kom 03.07.07 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2007 tok ks for åtte år siden men husker ikke disse ondtene... men kjente ikke noe på arret i de åtte årene... følelsene der var vekke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå