Gå til innhold

Hvilke dyner er anbefalt til baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på hva de er fylt med. Tenkte å kjøpe på babykos.no de er fylt med polyesterfiber. Er det noen som har peiling på hva som er best? med tanke på astma og allergi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg går for skikkelige dundyner... Men det er sikkert fordi jeg elsker dun selv, hehe. De skal være allergisikre, så dersom ungen skulle reagere, så har jeg kasta noen hundrelapper ut av vinduet:/

Aner egentlig ikke hva som er best, de lærde strides sikkert også der!

Skrevet

det gjør de sikkert! men babykos.no er jo seriøse forhandlere som har godkjente produkter, da er det kanskje verre med hva man finner på jysk f.eks.

Skrevet

Jeg har kjøpt på princess, og det er nok en forskjell i forhold til jysk sine. Synes iallefal jeg kjenner at det der mer fjær i jysk sine enn de jeg kjøpte. Du kan helt sikkert kjøpe de du har tenkt på, og blir ganske sikkert fornøyd med produktet. Når man snaker om godkjente produkter, så sjekker jeg alltid hvem som godkjenner... alltid interessant. Men babykos er, som du sier, seriøse forhandlere.

Men hva som er best er nok opp til hver enkelt vil jeg tro.

Skrevet

Før skulle ikke babyen har dundyne og nå skal den ha det? Jeg er litt usikker på hva jeg skal velge. Samboen er allergisk mot dundyne. Det visste han ikke før jeg ble sammen med han for jeg hadde dundyner..

Skrevet

Jeg har fått anbefalt dundyner, kjøpte faktisk inn både dyne og dynetrekk idag:) De skal være allergivennlige (imotsetning til hva de trodde tidligere), særlig pga de ikke gir gode levevilkår for midd. Kjøpte vår dundyne på Princess:)

Skrevet

at dei er allergi vennlige kan eg rett og slett ikkje tru, søstra mi blei alltid tett beg å nyse klø i halsen når ho la seg hjemme hoss mamma, så tok ho vekk dunputen og problemmet var sporløst borte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...