Gå til innhold

Haaat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååh som jeg hater å ikke ha noe mat i skapa!!

Er sulten som bare det...står og glor i kjöleskapet og fryseren uten at det dukker opp noe interessant inni der.

Gamle egg, lite mjölk, ei halv pakke salami, en gammel leverpostei..

Fanden også...at jeg ikke kan kjöpe inn masse middagsingredienser så jeg alltid har et eller annet. Eller enda bedre. Lage store porsjoner og fryse inn. Så når det kommer sånne dager som nå...da jeg er sulten og ikke har lyst til å lage mat, da er det bare å tine noe!!?

Tror jeg skal bli den perfekte husmor fra og med i morgen...

Hater også at det blåser nordavind.

Og at samboeren jobber til langt på kveld.

Drittdag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er oppskriften på en elske-dag!:-)

-Lukk vinduene, da merker du ikke vinden.

-Sett deg ned å skriv handleliste, i morgen skal du bli perfekt husmor!

-Be samboer kjøpe med seg noe ferdig til han kommer hjem.

-Set på musikk som gjør deg glad!:-)

-Vask litt, rydd bort rot, trekk for gardinene, tenn te-lys.

-Hopp i dusjen, stell deg, smink deg, gni deg inn i lotion.

Når samboeren din er hjemme, og dere har spist dere mette, be han ta seg en tur i dusjen, og når det er gjort "make`er" dere LOOOOOVE!!!:-)

Skrevet

Alternativet til å bli en perfekt husmor er å bo sentralt - alt kan kjøpes alltid, og gidder du ikke det engang kan jo du ringe og de bringe...

Skrevet

Takk for god oppmuntring!!

Men i virkeligheten ser det sånn ut.

Jeg kan lukke vinduene, men mine tre huliganer vil höyst sannsynlig lukke opp de tre dörene som går å åpne og fly ut og inn og leke!!

Jeg skal skrive en spennende handleliste, når ungene er i seng!!

Ja, jeg kan be samboer kjöpe med noe hjem, men om det blir godt er ikke godt å si...her jeg bor er det dårlig med fancy resturanger. Men en pizzeria og burger king har vi jo...

Hvor er yndlingsmusikken min, da?? Stuva ned i en kartong som er urört etter at vi flytta inn i 2004....

Har min elskede og dyrbare MP3-spiller, men mangler batteri!

Jeg kan rydde, men med tre ugangskråker som roter verre enn skjärer så er det best å vente til rundt midnatt med rydding.

Og jeg kan rekke å dusje, men sminken og lotion får vente. Aldri tid til det når jeg er alene med barna.

Håper jeg rekker det siste du skriver för jeg eventuellt dekker på sofan etter en burger med pommes frites...

Men tusen takk, artig kommentar fra deg!!

Skrevet

Sukk, ja...

Det er nesten det eneste jeg savner fra tiden jeg bodde i tigerstaden... Det å ringe å bestille pizza eller kinamat, det var virkelig ukens höydepunkt!! Som regel på en fredag!

Skrevet

Husker jeg helt skeivt, eller er det du som bor på Finnskogen et sted? Sånn sett tror jeg at et vekselbruk mellom her jeg bor og der du bor ville gjort meg til et balansert og harmonisk menneske.

Skrevet

Bor ikke på finnskogen, litt lengre sör en liten bit inn i Sveriges land.

Skal slutte å klage på mangel av mat. Skal nå utnytte en bit av tomta til å dyrke egne poteter, gulerötter, lök og salat...skaffe meg höner så jeg kan få både egg og kyllingfilé :-) Og kanskje ei ku for en skvett melk.

Det har jeg nok av tid til, sikkert...

Skrevet

Jordbæråker, fløteku og noen sukkerrør kunne kanskje redde mang en treig ettermiddag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...