Vrimle Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Da mener jeg utenom besteforeldre. Hvor gammel er deres barnevakt?
*Minnie Mus* Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Bruker kun familie vi... har besteforeldre som mer enn gjerne stiller opp døgnet rundt, så slipper heldigvis å bruke noen andre... Men da måtte det sikkert blitt ei snill nabokjerring som jeg hadde kjent i alle år eller noe:-)
Gjest -<<- Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Mest venner og min kusine. Tanter, onkler og andre slektninger om de måtte være i nærheten. Vi har en kamerat som leker onkel for gutta en helg i måneden og ellers av og til etter behov, han er den mest aktuelle for overnattinger og slikt. Alle disse er voksne, med unntak av et par stykker på 16-17.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Har ikke hatt behov for barnevakt, siden jeg har vært alene med datteren min siden hun var 11 mnd. Hun har vært hos faren sin regelmessig. Vet ikke hvordan det blir med nestemann. Har noen venninner som kan stille opp i alle fall.
Twig Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 bruker kun familie vi.. som regel besteforeldre..
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Svigers Mamma og pappa Søsteren min Mamman til en venninne av meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå