Gå til innhold

Den berømmelige sykehusbagen - IGJEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vet at det har vært skrevet mye om denne bagen, men har liksom ikke notert noe. Har skrevet opp en liste over hva jeg skal ha med, men er redd for at jeg har glemt noe.

Har skrevet ned:

- ammebh + innlegg

- truser og sokker

- notisblokk

- fotoapparat og filmkamera

- mobil + lader

- klær til meg; tøfler, joggebukse, t-shirt

- drikke og frukt + niste til samboer

- lesestoff

- klær til nurket - MEN hvor mye skal jeg ta med???

Flere ting som bør være med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du har fått med det som trengs;) Babyen trenger bare ett sett med klær til du skal hjem, hentesettet, med mindre du vil bruke egne klær på hanhenne på sykehuset....ellers er det jo klær der som er greie å bruke. Jeg selv skal ikke pakke sykehusbagen denne gangen.Har en følelse av at da kommer den til å stå der i det vie og breie sånn som sist også går jeg på overtid....litt sånn tankegang bare hehe. Denne gangen så får mannen i huset fikse det jeg trenger etter jeg har kommet på sykehuset;) har ikke lange veien hjem likevel.

Skrevet

Jeg tar med 2-3 bodyer, noen strømpebukser og hentesett til babyen, vil bruke egne klær på babyen.

Husk å ta med tannbørste, tannkrem, shampoo, balsam.

Evt. litt sminke om du vil det, husk sminkefjerner da. Kanskje en krem for såre brystvorter også, de har på sykehusene men jeg liker å klare meg litt selv så slipper jeg å mase på de hele tiden :o)

Og nesespray om du er plaget med tett nese og lipsyl!

Skrevet

stellesaker, spenol.. man blir tørr

bilstol

helsekort

natt bind, dem man får på sykehuset er grusomme

Skrevet

evt smokk og bamse til baby

Skrevet

helsekortet er viktig... men truser har du ikke bruk får... det hadde ikke jeg iallefall... jeg syntes de netting trusene de har på sykehuset var kjempe gode.. også må man jo gå med store bind de første dagene, får man blør som regel en del...

Skrevet

Ørepropper kan være greit å ha med , om du klarer å bruke det , ikke alle gjør det .

Jeg bruker alltid å glemme tannkrem !! Denne gangen blir det det første jeg pakker ;)

Selv liker jeg sykehusskjortene for de er bare å slenge fra seg når de blir møkkete , og det blir de fort .. men tar med pysjamasbukser , 3 singlet og en kosedress .

Skrevet

Hårstrikk og spenner, det glemte jeg sist, og det var lite morro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...