Gå til innhold

Symptomer hos dere?


Bebisslykke

Anbefalte innlegg

Heisann! Hvilke symptomer har dere ? Jeg har murring i magen og litt vondt i magen, litt svimmel av og til, litt utflod, gått ned i vekt, bittelitt kvalm av og til. Merker ikke noe til ømme bryster. Testet positivt igår med svakt synlig strek og tror derfor at jeg hører til april selv om siste mens tilsier mars termin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har det plutselig blitt endel symptomer. Vet ikke om jeg merker det ekstra godt siden det ikke er så lenge siden sist?!! Men er utrolig trøtt, kvalm, tidvis mensmurringer, mange rare lyster:) Og ekstreeemt følsom nese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere...

 

Jeg testet positivt igår, men har skjønt det en stund.

Har utrolig vonde bryster, svimmel, litt mensmurring, stikkninger å veldig følsom da. Gråter for ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ømme bryster, mensmurringer, tisser masse, bittelitt kvalm til tider, humørsvigninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei...

mine symptoma e ømme bryst, mens murringa, ikke hatt mensen sia 25 juli, vældi trøtt.... kunne æ ha sovet døgnet rundt så har æ gjort d...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det ser ut som det er de sammesymptomene ute å går. Jeg blir litt bekymret for at jeg ikke er øm i brystene enn, men igår hadde jeg mye hjertebank og det murrer hele tiden. litt svimmel og begynt å bli tissetrengt .

og verre skal dt bli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, første gang jeg er inne her i dag! Har så vidt begynt å glede meg over å være gravid. Er i 5 uke nå og har kjent noen symptomer alt. Har fått større bryster som har vært veldig ømme i flere uker. Er nok litt mer trøtt en vanlig, men våkner hver morgen kl 5! Er det noen flere som har det sånn?

 

Sitter på jobb og sniker meg inn på siden, jeg er jo alt for kort på vei til at noen skal få vite det enda!

 

Fortsatt god sommer til alle som sitter og gleder seg med et lite frø i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensmurringer, littegrann øm i brystene, men ikke som sist. Er jo ikke så lenge siden jeg gikk gravid :) Overfølsom nese, humørsvingninger (fort fsint, hjelpes!). Venter bare på at kvalmen skal slå til og synes det er rart den ikke har gjort det da jeg kastet opp døgnet rundt fra testen var positiv og omtrent frem til jeg fødte sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig få symptomer. Løper mye på do, men det er det eneste. Håper nesten det kommer litt mer etterhvert. Er nøyaktig 5 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt, murringer, utrolig varm, slapp

 

Ikke øm i brystene det bekymrer meg også. Har vært det de andre gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...